News  
Czytaj o VoIP
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Jakość VoIP a ilość pasma do Internetu

Aby jakość rozmów telefonicznych prowadzonych w technologii VoIP była jak najlepsza, należy zapewnić właściwą ilość pasma (przepustowość łącza do Internetu) dostępnego na potrzeby prowadzenia tych rozmów. Przepustowość łącza zależy od ilości użytkowników usługi, ruchu generowanego przez pojedynczego użytkownika oraz przepływności strumienia VoIP.

Poniżej przedstawiono tabelę, która pokazuje jakie minimalne pasmo (w kbps) należy zapewnić dla prowadzenia rozmów przez Internet, aby ich jakość była dobra. Pasmo to musi być zapewnione w obu kierunkach transmisji danych, tj. od użytkownika do Internetu i z Internetu do użytkownika.

Liczba użytkowników na jednym łączu do Internetu Średnia liczba zajmowanych w jednym czasie kanałów VoIP Przepływność strumienia VoIP [kbps] Wymagane pasmo do prowadzenia rozmów [kbps]

1

1

64

64

2

2

64

128

3

3

64

192

4

3

64

192

5

4

64

256

6

4

64

256

7

4

64

256

8

4

64

256

9

5

64

320

10

5

64

320

20

7

64

448

30

8

64

512

40

10

64

640

50

15

64

960

60

15

64

960

70

15

64

960

80

15

64

960

90

20

64

1280

100

20

64

1280

150

25

64

1600

200

30

64

1920

250

40

64

2560

300

45

64

2880

350

50

64

3200

400

55

64

3520

450

60

64

3840

500

65

64

4160

550

70

64

4480

600

75

64

4800

650

80

64

5120

700

85

64

5440

750

95

64

6080

800

100

64

6400

Należy pamiętać, że powyższa tabela obrazuje jedynie pasmo potrzebne do prowadzenia rozmów w danej chwili. W praktyce oprócz rozmów, pasmo łącza zajmowane jest również przez np. odbieranie i wysyłanie poczty e-mail, przeglądanie stron www, ściąganie danych i plików. Tak więc należy zawsze pamiętać o zapewnieniu większej ilości pasma na inne potrzeby niż rozmowy telefoniczne.

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112