News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Badanie: Czy przedsiębiorstwa potrafią w pełni wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w działaniach biznesowych?


Media społecznościowe oferują szerokie możliwości w zakresie gromadzenia, monitorowania i analizowania opinii klientów oraz przekształcania zebranych informacji w konkretne korzyści biznesowe. Z badania przeprowadzonego na zlecenie SAS Institute wynika jednak, że dla wielu organizacji social media stanowią jedynie narzędzie jednokierunkowego przepływu informacji marketingowych. Możliwości w zakresie śledzenia i analizowania opinii oraz prowadzenia dyskusji z klientami nie są dostatecznie wykorzystywane. Badanie zostało przeprowadzone w lipcu 2010 przez Harvard Business Review Analytic Services.

@@@reklama@@@

Wyniki badania pokazują, że firmy coraz intensywniej poszukują metod efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych w celu zwiększenia przychodów i udziału w rynku, jednak obecny stan nie jest zadowalający.

· 75% firm nie posiada wiedzy o opiniach kluczowych klientów
· 31% firm nie mierzy efektywności działań prowadzonych w mediach społecznościowych
· jedynie 23% firm korzysta z narzędzi analitycznych udostępnianych przez social media
· jedynie 7% firm efektywnie wykorzystuje media społecznościowe w działaniach marketingowych

Ograniczony zakres wykorzystania social media
Ponad połowa przedsiębiorstw uczestniczących w badaniu przyznaje, iż wykorzystuje media społecznościowe w swoich działaniach biznesowych. Jednak, tylko co czwarta z nich ma świadomość, w jakich miejscach w sieci ich klienci prowadzą dyskusje i zamieszczają opinie na ich temat. Jeszcze mniejszy procent stosuje narzędzia analityczne udostępniane przez media społecznościowe. Praktycznie żadna z firm nie korzystała z narzędzi do analizy odczuć klientów. Około 7% firm uczestniczących w badaniu podejmuje kroki mające na celu włączenie mediów społecznościowych do ogólnej strategii marketingowej w obszarach takich, jak: zarządzanie kampaniami, analiza rynkowa, CRM oraz Business Intelligence.

"Firmy nie wykorzystują oferowanych im możliwości efektywnego promowania produktów oraz zarządzania reputacją. Nie posiadają wiedzy o tym, kto wypowiada się na temat marki czy oferowanych produktów i usług. Tym bardziej, nie są świadome, czy opinie i odczucia klientów mają charakter pozytywny czy negatywny. Nie mają zatem możliwości oceny realnego wpływu opinii pozytywnych i negatywnych lub też testowania skuteczności przekazów marketingowych. Innymi słowy, tracą ogromne możliwości marketingowe." - twierdzi Tom Davenport, ekspert w zakresie business analytics, autor wielu publikacji z tej dziedziny.

Podejście firm a fakty
Wiele organizacji koncentruje się o wiele bardziej na zdobywaniu rozgłosu, niż właściwym zrozumieniu i uczestniczeniu w dyskusjach prowadzonych na ich temat. Połowa firm wykorzystujących media społecznościowe postrzega wzrastającą świadomość klientów o organizacji oraz oferowanych przez nią produktach i usługach, jako znaczną przewagę. Jednak tylko co czwarta z nich uważa, iż wzrost wiedzy wśród klientów istotnie wpływa na sukces firmy. Podejście to wynika prawdopodobnie z ograniczonego wykorzystania narzędzi analitycznych. 30% firm deklaruje, iż podejmuje działania mające na celu wzrost liczby użytkowników odwiedzających firmową stronę internetową, jednak tylko 29% przyznaje, iż gromadzi i śledzi opinie klientów zamieszczane w sieci. 23% firm przyznało, iż media społecznościowe stanowią użyteczne narzędzie monitorowania opinii, jednak tylko kilka z nich deklaruje, iż śledzi częstotliwość, z jaką prowadzone są dyskusje o firmie w sieci. Jedynie 18% badanych firm potrafi zidentyfikować pozytywne i negatywne opinie.

Korzyści
36% firm deklaruje wdrożenie analizy odczuć klientów w ciągu kolejnych dwóch bądź trzech lat. Około 33% planuje wdrożenie rozwiązań z zakresu monitorowania mediów społecznościowych, 27% - analityki predykcyjnej, natomiast 26% planuje zastosowanie narzędzi umożliwiających pomiar wpływu wypowiedzi zamieszczanych w sieci. Wiele firm wyraża również chęć zintegrowania narzędzi monitorowania mediów społecznościowych z innymi rozwiązaniami marketingowymi. Umożliwia to poznawanie nie tylko treści dyskusji prowadzonych w sieci, ale również autorów wypowiedzi oraz ich wpływu na grupę.

Raport podsumowujący badanie: "The New Conversation: Taking Social Media from Talk to Action " dostępny jest na stronie SAS.

źródło: SAS

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112