News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Blisko 60% internautów nie dostaje rachunków w terminie

Blisko 60% internautów zdarzyło się otrzymać rachunki za usługi takie jak telewizja kablowa czy abonament telefoniczny z opóźnieniem – wynika z badania przeprowadzonego przez fundację Komunikacja 2.0 w ramach akcji „Dość papierowych rachunków. Chcę płacić bezpiecznie” (doscpapierowych.pl). Jednocześnie co trzeci internauta przyznaje, że odcięto mu dostęp do usługi w związku z nieterminowym regulowaniem należności.

@@@reklama@@@

„Z głosów ponad 2000 internautów, którzy wzięli udział w naszym badaniu wyłania się przerażający obraz,” – komentuje Norbert Kilen z fundacji Komunikacja 2.0 – „Papierowe, tradycyjne rachunki docierają do abonentów z opóźnieniami, za które potem płacą końcowi klienci. Tradycyjne metody rozliczeń są zawodne i niebezpieczne.” – dodaje.

Największym problemem wynikającym z otrzymywania faktur w postaci papierowej jest nieterminowe otrzymywanie rachunków. Na tę niedogodność zwraca uwagę blisko 60% internautów. Wyniki ankiety pokazują, że za opóźnienia winę ponoszą najczęściej dostawcy usług oraz operatorzy pocztowi - faktury papierowe trafiają bardzo często pod niewłaściwy adres. Aż 75% internautów znalazło w swojej skrzynce pocztowej przesyłkę adresowaną do kogoś innego.

„Przesyłanie rachunków drogą pocztową czy nawet e-mailem jest niebezpieczne. Chyba nikt z nas nie chciałby ujawnić wysokości rachunków swojemu sąsiadowi. Tymczasem, jak pokazują wyniki naszych badań, takie sytuacje mają miejsce bardzo często i są zupełnie niezależne od nas.” – mówi Norbert Kilen.

Zdaniem organizatorów akcji „Dość Papierowych Rachunków. Chcę płacić bezpiecznie”, wyniki ankiet powinny dać do myślenia operatorom usług i skłonić ich do wprowadzenia nowych, lepszych i bezpieczniejszych form otrzymywania rachunków i płatności. Najlepiej funkcjonującego w wielu krajach Europy Zachodniej systemu EBPP czyli Elektronicznej Prezentacji i Płatności Rachunków umożliwiającej otrzymywanie rachunków za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej, a także błyskawiczną realizację płatności.

„W Polsce codziennie wysyłanych jest do klientów indywidualnych ponad 1 milion papierowych rachunków. Choć w ostatnim czasie wielu dostawców udostępniło klientom możliwość otrzymywania rachunków w postaci elektronicznej, to jednak to rozwiązanie nie jest doskonałe. Bezpieczniejsze byłoby udostępnienie rachunków pochodzących od wielu dostawców w jednym miejscu, np. w systemie bankowości elektronicznej. Dzięki temu, logując się na swoje konto, klient może nie tylko prześledzić historię płatności, ale także błyskawicznie opłacić rachunek bez konieczności wypełniania formularza przelewu. Takie rozwiązanie daje także możliwość odrzucenia płatności np. w sytuacji, gdy operator błędnie obliczył należną kwotę . Niestety w Polsce tylko nieliczni usługodawcy udostępniają swoim klientom taką możliwość. Szkoda, bo klienci chętnie by z nich skorzystali, co potwierdzają wyniki naszych ankiet.” – tłumaczy Norbert Kilen.

Z badań przeprowadzonych przez Fundację Komunikacja 2.0 wynika, że blisko 50% internautów opłaca miesięcznie od 2 do 5 rachunków, a 23% ankietowanych opłaca więcej niż 5 rachunków. Jednocześnie aż 41% ankietowanych przyznało się do zagubienia rachunku.

źródło: Fundacja Komunikacja 2.0

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112