GN Netcom,
producent zestawów słuchawkowych pod marką Jabra,
wprowadził kalkulator zwrotu z inwestycji (ROI Calculator) – narzędzie,
które umożliwia firmom poznanie rzeczywistych korzyści finansowych i poziomu wzrostu wydajności po wdrożeniu przewodowych i bezprzewodowych zestawów słuchawkowych.
Narzędzie działa w trybie online i dostępne jest na stronie www.jabra.com/ROI/pl.
@@@reklama@@@
Kalkulator ROI został zbudowany na podstawie wniosków z czterech niezależnych badań.
Wskazują one m.in.,
że przy użyciu bezprzewodowego zestawu słuchawkowego średni czas zaoszczędzony na godzinę to 7,5 minuty.
Aby obliczyć spodziewany ROI,
należy wybrać konkretny zestaw słuchawkowy i wprowadzić parametry takie jak wartość średniej pensji i szacunkowy czas telefonowania na dobę.
Finalnie użytkownicy otrzymują szczegółowe informacje na temat oszczędności dziennych i rocznych oraz po jakim czasie nastąpi zwrot z inwestycji.
Ponadto można precyzyjnie ustawić zestaw pięciu parametrów,
aby obliczenie zwrotu z inwestycji było dokładniejsze.
Wspomniane parametry,
to: lepszy dźwięk,
większa wydajność,
lepsza ergonomia,
poprawiona mobilność oraz łatwiejsza obsługa wielu urządzeń i komunikacji zunifikowanej (UC).
Dzięki własnym obliczeniom ilości zaoszczędzonego czasu w przypadku każdego z tych parametrów,
otrzymana wartość ROI staje się jeszcze bardziej precyzyjna.
Cztery niezależne badania – w tym dwa opracowania wykonane przez analityka z grupy GFK,
studium dotyczące mobilności oraz szwedzkie badania ergonomiczne na temat wzrostu wydajności w wyniku stosowania zestawów słuchawkowych w biurach – wykazały,
że w ciągu każdej godziny spędzanej przez pracowników na rozmowach telefonicznych,
można zaoszczędzić średnio 7,5 minuty.
Na przykład,
dyrektor zarabiający miesięcznie 9 500 zł i rozmawiający przez telefon przez dwie godziny dziennie,
który kupi zestaw słuchawkowy Jabra GO 6470 za 1400 zł osiąga zwrot z inwestycji po 95 dniach,
a oszczędność wyniesie 14,84 zł dziennie lub 3561,60 zł rocznie.
„Zeszłoroczny kryzys dał się we znaki wszystkim,
niezależnie od branży.
Zauważyliśmy,
że zarówno potencjalni,
jak i dotychczasowi klienci zaczęli zwracać dużą uwagę na wyniki ROI,
czyli zwrotu z inwestycji po wdrożeniu rozwiązań IT.
Czas kryzysu bardzo mocno definiuje podstawowe kryterium,
jakim kierują się klienci.
To oczywiście pieniądze.
I nie chodzi tu tylko o koszt konkretnego rozwiązania,
ale bardziej o sumaryczny zysk,
jaki może przynieść jego wprowadzenie.
Najważniejszym czynnikiem w procesie decyzyjnym są realne korzyści,
które firma może zyskać po zakupie konkretnego sprzętu” - powiedział Dariusz Rzeszotarski,
Business Development Manager & UC Specialist,
Jabra - „Pragnąc wesprzeć przedsiębiorstwa w podejmowaniu rozsądnych z perspektywy finansowej decyzji wymyśliliśmy proste narzędzie - kalkulator ROI,
który oblicza spodziewany zwrot z inwestycji,
uzyskiwany nawet już po 2 miesiącach.
Jednocześnie zauważyliśmy,
że zwiększył się popyt na rozwiązania Unified Communications,
które właśnie w dobie kryzysu pozwalają oszczędzać pieniądze dzięki ulepszonej komunikacji i powszechnej dostępności w przedsiębiorstwie.”
Wzrost efektywności,
jaki firmy mogą uzyskać w wyniku korzystania z zestawów słuchawkowych wiąże się z satysfakcją pracowników,
przyczyniając się w ten sposób do uzyskania szybszego zwrotu z inwestycji.
Wielu uczestników badania GFK przyznało,
że dzięki zestawowi słuchawkowemu złagodzony został szereg popularnych problemów.
Na przykład nie cierpieli już z powodu bólu szyi i ramion,
rozmowy były krótsze i bardziej efektywne,
gdyż nie trzeba było już przerywać połączenia w celu znalezienia informacji,
a wolne ręce umożliwiały łatwiejsze użycie klawiatury.
źródło: Jabra
@@@zbvt@@@
|