News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
WebContact - prosta komunikacja bez ograniczeń


Firma JAVART, korzystając z wieloletniego doświadczenia w projektowaniu dedykowanych aplikacji biznesowych, zaprojektowała i wykonała innowacyjny komunikator do prowadzenia rozmów internetowych – Synergive WebContact. Dzięki niemu klient może w prosty, szybki i bezpieczny sposób skontaktować się pracownikami Call Center, bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania oraz ponoszenia jakichkolwiek kosztów.

@@@reklama@@@

Synergive WebContact został zaprojektowany z myślą o komunikacji biznesowej na linii klient-firma. Aplikacja łączy możliwości, jakie oferują nowoczesne narzędzia marketingowe oraz Internet. To pierwszy tego typu komunikator w Polsce, który stanowi nowinkę techniczną także na świecie. Dedykowany departamentom marketingu i sprzedaży ma wspierać działania promocyjno-marketingowe oraz sprzedaż z zastosowaniem narzędzi „click to call”.

- Możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z konsultantami Call Center bez potrzeby instalowania dodatkowego oprogramowania to zupełna nowość dla konsumentów dokonujących zakupów przez Internet – mówi Paweł Cybulski, wiceprezes zarządu JAVART Sp. z o.o. – Synergive WebContact jest prostym i wygodnym w użyciu dla klienta, a zarazem bezpiecznym i skutecznym narzędziem biznesowym, które spełnia najnowsze standardy obsługi klienta.

Według badania przeprowadzonego przez Forrester Research w 2007 roku, rozwiązanie „click to call” jest od 50% do 100% bardziej skuteczne od tradycyjnych metod komunikacji marketingowej. Zaobserwowano, że w przypadku, gdy połączenie się z pracownikiem Call Center wymagało od kupującego dodatkowych czynności, takich jak instalacja oprogramowania czy rejestracja konta, klienci często porzucali koszyk zakupowy. Teraz, dzięki Synergive WebContact, wystarczy jedno kliknięcie, aby połączyć się ze specjalistą Contact Center – bez konieczności uiszczania opłat, przekazywania danych osobowych czy instalowania specjalnego oprogramowania.

Zdecydowana poprawa efektywności sprzedaży bezpośredniej i e-commerce, kampanii mailingowych i bannerowych (aplikację w formie linku można umieścić w rozsyłanych w trakcie kampanii marketingowej wiadomościach e-mail), wzrost liczby zapytań ofertowych oraz szybsza obsługa klienta to tylko niektóre zalety, jakie oferuje rozwiązanie JAVARTu. Korzyści z użytkowania Synergive WebContact płyną bowiem nie tylko do biznesu, ale również bezpośrednio do klientów, którzy dzięki narzędziu „click to call” oszczędzają czas na połączeniu z konsultantem. Zwiększa się także bezpieczeństwo całej transakcji – poprzez zamianę komunikacji mailowej na rozmowę telefoniczną.

Synergive WebContact został zaprojektowany w technologii JAVA. Jego działanie opiera się na zamianie rozmowy VoIP w głosową i odwrotnie poprzez specjalny serwer WebContact. Rozwiązanie wyposażone jest w funkcjonalność wprowadzania określonego kontekstu, dzięki czemu automatycznie łączy się z konkretnymi numerami bądź agentami w zależności od strony, z której został wywołany. System można zsynchronizować z istniejącą infrastrukturą Contact Center i procesami CRM, zainstalować w dowolnym miejscu na stronie internetowej, jak również wykorzystać w bannerach reklamowych oraz e-mailach reklamujących usługi wymagające kontaktu z konsultantem.

źródło: Javart

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112