News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Nagrywanie rozmów telefonicznych nową usługą w ipfon w modelu SaaS

Operator telefonii internetowej ipfon wprowadził nową, oczekiwaną przez użytkowników usługę nagrywania rozmów telefonicznych. Z pewnością okaże się ona szczególnie użyteczna w działach obsługi klienta, call-center oraz w firmach oferujących usługi i produkty przez telefon takich jak pizzerie.

@@@reklama@@@

Nagrywane mogą być zarówno rozmowy wychodzące, jak i przychodzące w trybie automatycznym bądź na żądanie, poprzez wybranie w trakcie rozmowy z klawiatury telefonu klawiszy *2.

Usługa oferowana jest w modelu SaaS, czyli oprogramowanie jako usługa. Nagrane rozmowy są przechowywane na serwerach ipfon w postaci plików mp3 przez ustalony okres nawet do 365 dni. Klient nie ponosi kosztów zakupu drogich urządzeń rejestrujących, tylko płaci miesięczny abonament w wysokości 99 zł netto za nagrywanie i przechowywanie zarejestrowanych rozmów. W ramach usługi ipfon udostępnia 10 GB przestrzeni, którą można rozszerzyć. Dostęp do plików z nagraniami mają wyłącznie upoważnieni użytkownicy po zalogowaniu się do panelu klienta ipfon24.

Klienci ipfona mogą testować nową usługę całkowicie za darmo i bez żadnych zobowiązań.

źródło: ipfon

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112