Operator telefonii internetowej ipfon wprowadził nową,
oczekiwaną przez użytkowników usługę nagrywania rozmów telefonicznych.
Z pewnością okaże się ona szczególnie użyteczna w działach obsługi klienta,
call-center oraz w firmach oferujących usługi i produkty przez telefon takich jak pizzerie.
@@@reklama@@@
Nagrywane mogą być zarówno rozmowy wychodzące,
jak i przychodzące w trybie automatycznym bądź na żądanie,
poprzez wybranie w trakcie rozmowy z klawiatury telefonu klawiszy *2.
Usługa oferowana jest w modelu SaaS,
czyli oprogramowanie jako usługa.
Nagrane rozmowy są przechowywane na serwerach ipfon w postaci plików mp3 przez ustalony okres nawet do 365 dni.
Klient nie ponosi kosztów zakupu drogich urządzeń rejestrujących,
tylko płaci miesięczny abonament w wysokości 99 zł netto za nagrywanie i przechowywanie zarejestrowanych rozmów.
W ramach usługi ipfon udostępnia 10 GB przestrzeni,
którą można rozszerzyć.
Dostęp do plików z nagraniami mają wyłącznie upoważnieni użytkownicy po zalogowaniu się do panelu klienta ipfon24.
Klienci ipfona mogą testować nową usługę całkowicie za darmo i bez żadnych zobowiązań.
źródło: ipfon
@@@zbvt@@@
|