mBank mobile udostępnił Klientom bezpłatny dostęp do elektronicznego wykazu połączeń.
Usługa została przygotowana we współpracy z firmą Blue Media S.A.
@@@reklama@@@
Dzięki nowemu rozwiązaniu - e-billingowi - Abonent mBank mobile może w każdym momencie sprawdzić koszty,
czas wykonanych połączeń oraz innych,
zamówionych usług.
Wprowadzając usługę elektronicznego billingu ułatwiamy naszym Klientom zarządzanie kontem telefonicznym.- mówi Damian Miros,
odpowiedzialny za wdrożenie e-bilingu w mBank mobile.
Elektroniczny wykaz połączeń widoczny jest w serwisie Operatora pod adresem www.mBankmobile.pl po zalogowaniu do mProfilu i autoryzacji hasłem SMS.
To nie jedyne zmiany w mProfilu - mBank mobile wprowadził także spis abonentów,
w którym może zarejestrować się każdy użytkownik sieci.
W internetowym rejestrze odnajdziemy wszystkich użytkowników mBank mobile,
którzy wyrazili na to zgodę.
Operator udostępnił też możliwość otrzymywania elektronicznych i pisemnych informacji o zmianach cennika i regulaminu.
mBank mobile wdrożył usługę e-billingu wspólnie z firmą Blue Media S.A.
źródło: mBank mobile
@@@dt@@@
|