News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Największy kontrakt w historii EXATEL – numer alarmowy 112


EXATEL S.A. zapewni część łączy telekomunikacyjnych w ramach realizowanego przez ATM S.A. rządowego projektu budowy Ogólnopolskiej Sieci Teleinformatycznej dla obsługi numeru alarmowego 112. W dniu 13 maja br. została zawarta pomiędzy EXATEL S.A. i ATM S.A. umowa w tej sprawie - o łącznej wartości 71 780 092,00 zł netto.

@@@reklama@@@

„To dla nas prawdziwy sukces z kilku powodów. Jest to największy kontrakt w historii EXATEL, który będzie miał odzwierciedlenie w przychodach i wynikach Spółki w perspektywie najbliższych lat, ale także dowód na to, jak dużym zaufaniem na rynku cieszy się zarządzana przez nas Firma. Projekt dotyczy bardzo ważnego dla Polski obszaru, którego celem jest poprawa bezpieczeństwa wszystkich obywateli” – powiedział Piotr Błędziński, Wiceprezes Zarządu EXATEL S.A. ds. Marketingu i Sprzedaży.

Wyjaśnił, że łącza telekomunikacyjne są główną częścią budowy platformy telekomunikacyjnej, realizującej przyjmowanie i obsługę wywołań alarmowych na numer 112 oraz inne numery alarmowe.

„W ramach realizacji projektu OST 112 zdecydowaliśmy się na współpracę z największymi operatorami telekomunikacyjnymi, którzy są w stanie zapewnić łącza w skali całego kraju. ATM odpowiada za całość projektu budowy, wdrożenia i późniejszego utrzymania sieci na potrzeby numeru alarmowego, a współpraca z firmą EXATEL, którą postrzegamy jako rzetelnego i sprawdzonego partnera, daje gwarancję jakości i terminowości wykonania projektu” – powiedział Roman Szwed, Prezes Zarządu ATM S.A.

„Kontrakt z ATM SA został zawarty na okres do grudnia 2013 roku. Zgodnie z zapisami umowy, EXATEL jest zobowiązany dostarczyć łącza o bardzo dużych przepływnościach, a pierwsze z nich planuje oddać do użytku jeszcze w tym roku” – powiedział Aleksander Biernacki, Dyrektor Departamentu Administracji Publicznej w EXATEL S.A. Podkreślił jednocześnie, że EXATEL ma wieloletnie doświadczenie w obsłudze sektora administracji publicznej. „Z naszych usług korzysta większość jednostek administracji państwowej w kraju m.in. Ministerstwo Obrony Narodowej, Policja, Ministerstwo Sprawiedliwości, a także Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa” - dodał.

Obsługa numeru alarmowego 112 w ramach Ogólnopolskiej Sieci Teleinformatycznej wiąże się z realizacją zaleceń unijnych, wynikających z Dyrektywy 2002/22/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7 marca 2002 r. Całościowy projekt OST 112 ma na celu poprawę jakości współdziałania jednostek organizacyjnych: Policji, Państwowej Straży Pożarnej i Państwowego Ratownictwa Medycznego, w zakresie obsługi wywołań na numery alarmowe, umożliwiając sprawną realizację zadań związanych z ratownictwem i zapewnieniem bezpieczeństwa publicznego.

źródło: Exatel

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112