3 listopada br.
ruszyła kolejna odsłona „Hipnotyzującej Promocji II” Netii.
Klienci,
którzy z niej skorzystają,
po aktywacji usług otrzymają bon podarunkowy o wartości nawet 100 zł.
Ofertę wspiera reklama,
w której Tomasz Kot występuje jako didżej,
grający podkład muzyczny przygotowany przez duet DJ Adamus i Mafia Mike (Wet Fingers).
@@@reklama@@@
W nowej odsłonie „Hipnotyzującej promocji II” klienci nadal mogą uzyskać promocyjny abonament w wysokości 1 zł za usługę miesięcznie,
obowiązujący nawet przez 6 miesięcy przy zakupie pakietu Internet + telefon lub do 3 miesięcy w przypadku zakupu samej usługi internetowej.
Długość okresu promocyjnego oraz dostępne przepływności łączy uzależnione są od technologii,
w której świadczona jest usługa dostępu do Internetu.
Nowością jest prezent w postaci bonu podarunkowego,
przyznawanego po aktywacji zamówionych usług.
W przypadku pakietu ma on wartość 100 zł.
Tej odsłonie „Hipnotyzującej promocji II” towarzyszy zupełnie nowy spot reklamowy.
Dotychczas odgrywający rolę hipnotyzera Tomasz Kot wciela się w postać didżeja,
który swoją muzyką „hipnotyzuje” tłum tańczących.
Za kreację spotu odpowiada agencja Brasil,
muzykę przygotował znany duet producentów muzyki klubowej,
występujący pod nazwą Wet Fingers (DJ Adamus i Mafia Mike) a zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia.
Nowa odsłona kampanii będzie obecna w telewizji (spot 30 sek.),
radiu (spot 15 i 30 sek.) i Internecie.
Muzykę wykorzystaną w reklamie można za darmo pobrać ze strony głównej Netii.
źródło: Netia
@@@zbvt@@@
|