News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
I kwartał 2010 w Netii także z zyskiem


6 maja 2010 r. - Netia SA ogłosiła wyniki finansowe za I kwartał 2010. Przychody wyniosły 387 mln zł, co oznacza wzrost o 3 proc. w stosunku do I kwartału 2009. Spółka zanotowała zysk EBITDA w wysokości 93,5 mln zł i zysk netto w kwocie 14,3 mln zł. Netia podwyższyła prognozę liczby klientów usług szerokopasmowych na koniec 2010 r. z 680 tys. do 700 tys.

@@@reklama@@@

„I kwartał 2010 r. rozpoczęliśmy bardzo dobrze, pozyskując 44 tys. klientów usług szerokopasmowych. To drugi najlepszy kwartał pod względem poziomu wzrostu netto. Nasza baza klientów usług szerokopasmowych wzrosła do ponad 603 tysięcy, a udział w rynku stacjonarnych usług szerokopasmowych to już 10,5 proc.” - powiedział Mirosław Godlewski, Prezes Zarządu Netii. – „Po wprowadzeniu łączy o wyższych prędkościach w atrakcyjnych cenach spodziewamy się stabilizacji ARPU z usług szerokopasmowych do końca roku. Wyniki I kwartału wyraźnie pokazują, że Netia jest obecnie spółką zyskowną, a oczekuję dalszego wzrostu rentowności. W kolejnych kwartałach będziemy realizować priorytetowy program Klientomania – który ma na celu dodatkowe zwiększanie jakości świadczonych usług i poziomu obsługi klienta.”

Coraz lepsze wyniki finansowe
Przychody Netii w I kwartale 2010 r. wyniosły 387,0 mln złotych, rosnąc o 3 proc. w stosunku do I kwartału 2009 r. , natomiast EBITDA wyniosła 93,5 mln zł, co stanowiło wzrost o 34 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

W I kw. 2010 roku spółka osiągnęła dodatnie przepływy pieniężne na poziomie operacyjnym (bez uwzględnienia nabycia sieci ethernetowych) w kwocie 64,5 mln zł.
Spółka odnotowała też zysk netto w wysokości 14,3 mln zł.

Środki pieniężne i obligacje skarbowe wykazane przez Netię na dzień 31 marca 2010 r. wyniosły 206,3 mln zł, a środki dostępne w ramach niewykorzystanej linii kredytowej to 295 mln zł.

Dynamiczny wzrost liczby klientów
Liczba klientów usług szerokopasmowych na dzień 31 marca 2010 r. wyniosła 603 tys., co stanowi wzrost o 8 proc. z poziomu 559 tys. na koniec grudnia 2009 roku. Niemal wszyscy nowi klienci zostali pozyskani w sposób organiczny.

Liczba klientów usług głosowych na dzień 31 marca 2010 r. wyniosła 1 173 008, co stanowiło wzrost o 1 proc. z poziomu 1 158 448 na koniec 2009 r.

Szacowany przez Spółkę udział w rynku aktywacji netto stacjonarnego dostępu do internetu w I kwartale 2010 r. wyniósł 35 proc., natomiast udział Netii w rynku wzrósł do 10,5 proc. (z 8,4 proc. w I kw. 2009 r.).
W I kwartale 2010 r. spółka miała łącznie 59 505 klientów, obsługiwanych na bazie LLU, co zapewnia jej pozycję lidera w zakresie rozwoju tych usług w Polsce.

Dodatkowo Spółka podwyższyła prognozę liczby klientów usług szerokopasmowych na koniec 2010 r. (bez uwzględnienia potencjalnych akwizycji) z 680 tys. do 700 tys. Pozostałe elementy prognozy na 2010 rok oraz prognoza średnioterminowa pozostają bez zmian.

źródło: Netia

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112