16 lutego br.
rozpoczyna się kampania promocyjna biznesowej oferty DIALOGu.
Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki i wizerunku operatora jako dostawcy oszczędnych,
zintegrowanych oraz mobilnych usług dla firm.
@@@reklama@@@
i-Firma,
i-Centralka oraz i-Konferencja – to trzy nowe usługi z pakietu IP dla biznesu oferowane przez DIALOG w oparciu o wdrożoną,
najnowocześniejszą platformę usługową SoftSwitch klasy 5.0.
Nowe propozycje DIALOGu pozwalają firmom ograniczyć nakłady na sprzęt IT,
ponieważ działają „wirtualnie” na sprzęcie operatora (klient konfiguruje je on-line poprzez dedykowany portal www) i są one w pełni skalowalne.
– Proponujemy oszczędne,
efektywne rozwiązania do innowacyjnej i funkcjonalnej komunikacji w firmie oraz infolinie służące nowoczesnej obsłudze klientów – mówi Robert Banasiak,
wiceprezes Zarządu Telefonii DIALOG S.A.
– Większa wydajność i jakość pracy oraz prosta administracja – to dodatkowe ważne wyróżniki naszej oferty dla biznesu – dodaje.
Tegoroczną odsłonę kampanii DIALOGu dla biznesu wyróżnia nowa,
oryginalna kreacja „Tajemnice sukcesu”.
– To,
co tajemnicze od lat przyciąga uwagę ludzi.
Podobnie jest z sukcesem.
Choć nie możemy wskazać jednego rozwiązania,
jak go osiągnąć w biznesie,
to potrafimy wyposażyć naszych klientów w skrojone na ich miarę narzędzia sprzyjające rozwojowi firm – mówi Robert Banasiak.
Kampania reklamowa DIALOGu potrwa do końca maja.
Reklamy będą publikowane w prasie ogólnopolskiej (m.in.: Gazeta Wyborcza,
Rzeczpospolita,
Puls Biznesu,
Parkiet,
Gazeta Finansowa,
Computerworld),
a także w internecie w formie emisji osłonowych i mailingu z przekierowaniem do dedykowanej strony www.
W nowej kreacji przygotowano także materiały BTL – folder i inserty produktowe.
źródło: Dialog
@@@zbvt@@@
|