Orange wprowadza nową platformę komunikacji z klientami i podpis: „today changes with Orange”,
czyli „dziś zmienia się z Orange”.
Odzwierciedlają one zaangażowanie marki w zmienianie na lepsze życia klientów,
zapewnianie im dostępu do najnowszych rozwiązań technologicznych i pomoc w zrozumieniu współczesnego,
cyfrowego świata.
Nowa platforma komunikacji zostanie wprowadzona we wszystkich krajach,
w których działa marka.
Polska wprowadza je jako jedna z pierwszych.
@@@reklama@@@
Nowa platforma komunikacji i nowy podpis są wyrazem zmian zachodzących w otaczającym nas świecie oraz roli jaką spełnia w nim Orange.
Ambicją marki jest pełnienie roli przewodnika klientów po świecie cyfrowych usług.
Sposobem na to jest pokazywanie jak pod ich wpływem zmienia się codzienne życie i jakie korzyści mogą mieć z nich klienci.
Nowy podpis pojawi się po raz pierwszy w kampanii oferty „Więcej dla stałych klientów Orange”.
Premiowani są w niej klienci,
korzystający z usług Orange od co najmniej dwóch lat.
Przedłużając umowę otrzymują o 20 proc.
więcej minut w abonamencie,
a jeśli ich staż jest nie krótszy niż 4 lata,
wraz z nową umową zyskują aż 40 proc.
dodatkowych minut na połączenia,
co miesiąc,
przez cały czas trwania umowy.
Dzięki temu będą mogli częściej i dłużej rozmawiać z bliskimi oraz przyjaciółmi - ich kontakty zmienią się z Orange.
„Dziś zmienia się z Orange” nie jest jedynie hasłem – wiele już wprowadzonych produktów i usług potwierdza,
że Orange zmienia na lepsze naszą codzienność.
Przykładem może być chociażby oferta Weekendy z Orange,
dzięki której w ostatni weekend każdego miesiąca klienci mogą za darmo korzystać z atrakcyjnych usług dodatkowych.
W ten sposób mogą się przekonać,
jak wiele możliwości stwarza im Orange” – powiedział Tomasz Izydorczyk,
dyrektor Pionu Strategii i Rozwoju Grupy TP.
W styczniu klienci mogli przetestować Pakiet Orange World - przeglądać w telefonie komórkowym mobilny portal internetowy m.orange.pl, korzystać z mobilnego Facebooka,
oglądać zdjęcia bliskich na Fotka.pl,
przeczytać najnowsze informacje z całego świata czy sprawdzić pocztę.
Zmiana,
o której mówi Orange może dotyczyć rzeczy małych i dużych - może nią być nią wprowadzenie innowacyjnej usługi,
szybka pomoc w rozwiązaniu problemu,
czy po prostu uśmiech sprzedawcy w salonie sprzedaży.
Łatwy dostęp do skrzynki e-mail w telefonie czy laptopie sprawia,
że kontakt zmienia się z Orange a wykupione SMS-em ubezpieczenie podróżne powoduje,
że wypoczynek zmienia się z Orange.
Dzięki prowadzonemu przez Fundację Orange programowi Akademia Orange edukacja kulturalna zmienia się
z Orange.
Również internet zmienia się z Orange.
To właśnie klienci tej sieci jako pierwsi mogą korzystać z najszybszego w Polsce,
mobilnego dostępu do internetu w technologii HSPA+ DC z prędkością do 42 Mb/s.
Już teraz jest można go używać w 24 miastach,
m.in.
w Krakowie,
Wrocławiu,
Szczecinie,
Poznaniu oraz aglomeracji katowickiej.
Do końca roku w jego zasięgu będzie blisko 60% mieszkańców kraju.
Dzięki unikalnemu połączeniu możliwości korzystania z różnych technologii,
w tym CDMA,
do ich dyspozycji jest także sieć szybkiej transmisji danych o największym zasięgu w kraju.
źródło: Orange
@@@dt@@@
|