Ponad 5 milionów klientów Play,
dają operatorowi ponad 11% udziału w wysoce konkurencyjnym polskim rynku usług mobilnych.
@@@reklama@@@
Głównym motorem sukcesu jest strategia tworzenia ofert w oparciu o założenie dawać klientom zawsze więcej,
czego idealnym przykładem jest bardzo konkurencyjna oferta nielimitowanych połączeń w ramach sieci wdrożona na wszystkich platformach usługowych.
Jednocześnie PLAY bardzo efektywnie inwestuje w rozwój infrastruktury co umacnia jego przewagę na rynku mobilnego Internetu.
Najnowszym projektem infrastrukturalnym jest rozbudowa sieci HSPA+ (4G) na terenie 60% terytorium kraju,
co już w drugim kwartale tego roku pozwoli na dostęp do mobilnego Internetu 80% populacji.
Na koniec 2010 roku z usług PLAY korzystało już 5 162 744 klientów co stanowi prawie 50% wzrost bazy klientów w porównaniu z rokiem 2009.
W tym 2,237,684 klientów postpaid i 2,925,060 klientów prepaid.
Na koniec roku 2010 ponad 700 tysięcy klientów korzystało z usług mobilnego dostępu do Internetu PLAY ONLINE,
co czyni z PLAY jednego z dwóch głównych graczy na tym rynku.
PLAY był najchętniej wybieranym operatorem wśród klientów przenoszących numer do innej sieci (65% udzialu w MNP).
Przychody spółki w 2010 również wzrosły niemal o 50% do poziomu ponad 2 miliardy złotych.
EBITDA w 2010 wyniosła 419 milionów złotych.
“Znaczny wzrost przychodów i poprawa wyniku EBITDA potwierdzają,
że inwestycje,
które ponieśliśmy w rozwój usług wyższej wartości opłaciły się,
a Play stał się szeroko rozpoznawalną marką kierowaną do aktywnych klientów na polskim rynku”- mówi Jorgen Bang-Jensen,
prezes Play „W 2011 r.
zamierzamy kontynuować tę strategię świadcząc usługi klientom potrzebującym wysokiej jakości usług transmisji danych zarówno na terenach silnie zurbanizowanych jak i poza nimi”.
PLAY rozpoczął nowy rok od bardzo intensywnej ofensywy komunikacyjnej promującej korzystanie ze smartfonów w profilowanych taryfach All Inclusive i w oparciu o największy zasięg idealnego dla smartfonów szybkiego Internetu 4G.
Kampanie reklamowe PLAY są również coraz bardziej efektywne,
o czym świadczy m.in.
wskaźnik spontanicznej świadomości marki na poziomie 80%.
źródło: Play
@@@dt@@@
|