News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
PLAY wzrósł aż o 50 procent w 2010

Ponad 5 milionów klientów Play, dają operatorowi ponad 11% udziału w wysoce konkurencyjnym polskim rynku usług mobilnych.

@@@reklama@@@

Głównym motorem sukcesu jest strategia tworzenia ofert w oparciu o założenie dawać klientom zawsze więcej, czego idealnym przykładem jest bardzo konkurencyjna oferta nielimitowanych połączeń w ramach sieci wdrożona na wszystkich platformach usługowych. Jednocześnie PLAY bardzo efektywnie inwestuje w rozwój infrastruktury co umacnia jego przewagę na rynku mobilnego Internetu. Najnowszym projektem infrastrukturalnym jest rozbudowa sieci HSPA+ (4G) na terenie 60% terytorium kraju, co już w drugim kwartale tego roku pozwoli na dostęp do mobilnego Internetu 80% populacji.

Na koniec 2010 roku z usług PLAY korzystało już 5 162 744 klientów co stanowi prawie 50% wzrost bazy klientów w porównaniu z rokiem 2009. W tym 2,237,684 klientów postpaid i 2,925,060 klientów prepaid.

Na koniec roku 2010 ponad 700 tysięcy klientów korzystało z usług mobilnego dostępu do Internetu PLAY ONLINE, co czyni z PLAY jednego z dwóch głównych graczy na tym rynku. PLAY był najchętniej wybieranym operatorem wśród klientów przenoszących numer do innej sieci (65% udzialu w MNP).
Przychody spółki w 2010 również wzrosły niemal o 50% do poziomu ponad 2 miliardy złotych. EBITDA w 2010 wyniosła 419 milionów złotych.

“Znaczny wzrost przychodów i poprawa wyniku EBITDA potwierdzają, że inwestycje, które ponieśliśmy w rozwój usług wyższej wartości opłaciły się, a Play stał się szeroko rozpoznawalną marką kierowaną do aktywnych klientów na polskim rynku”- mówi Jorgen Bang-Jensen, prezes Play „W 2011 r. zamierzamy kontynuować tę strategię świadcząc usługi klientom potrzebującym wysokiej jakości usług transmisji danych zarówno na terenach silnie zurbanizowanych jak i poza nimi”.

PLAY rozpoczął nowy rok od bardzo intensywnej ofensywy komunikacyjnej promującej korzystanie ze smartfonów w profilowanych taryfach All Inclusive i w oparciu o największy zasięg idealnego dla smartfonów szybkiego Internetu 4G. Kampanie reklamowe PLAY są również coraz bardziej efektywne, o czym świadczy m.in. wskaźnik spontanicznej świadomości marki na poziomie 80%.

źródło: Play

@@@dt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112