Gdzie szukać informacji o nowych promocjach operatora telekomunikacyjnego,
telewizyjnych premierach i nowoczesnych technologiach? Gdzie można wystawić opinię dostawcy usług,
zapytać,
skomentować,
a nawet przyłączyć się do fanów i współtworzyć profil ulubionej marki? - Inotel,
wielkopolski operator telekomunikacyjny,
rozpoczął działalność na jednym z najpopularniejszych portali społecznościowych - Facebooku.
@@@reklama@@@
- Zauważyliśmy,
że coraz więcej Internautów dzień w sieci rozpoczyna od odwiedzenia ulubionych serwisów społecznościowych.
Ponieważ zależy nam na otwartej komunikacji z klientami oraz osobami,
których interesują nowinki ze świata telekomunikacji,
rozrywki i sztuki postanowiliśmy otworzyć konto firmy na Facebooku,
jednym z najbardziej popularnych tego typu portali w Polsce - mówi Jacek Augustyniak,
szef marketingu Inotel.
Facebook to niecodzienne forum wymiany poglądów i opinii pomiędzy ludźmi dzielącymi wspólną pasję.
Na coraz liczniejszych profilach firmowych podejmowane są dyskusje praktycznie na każdy temat - związany i niezwiązany z prowadzoną działalnością biznesową.
Co najważniejsze,
to zdecydowanie mniej inwazyjna forma komunikacji niż np.
przesyłki reklamowe często z góry traktowane przez użytkowników jako spam.
Właśnie dzięki temu publiczne profile firmowe dające możliwość swobodnej wypowiedzi zyskują coraz większą aprobatę Internautów.
Na stronie Inotela na Facebooku przeczytać można m.in.
o szczegółach oferty,
a także obowiązujących promocjach i konkursach.
- Informowanie o akcjach marketingowych nie jest jednak głównym celem istnienia profilu firmy w serwisie.
Oczywiście,
będziemy zamieszczać materiały o promocjach,
tak by Internauta mógł być na bieżąco z tym,
co dzieje się w firmie,
ale bardziej zależy nam na dialogu i wymianie poglądów na najważniejsze dla nas i użytkowników tematy - dodaje Jacek Augustyniak.
Wizerunku firmy nie można wypracowywać wyłącznie słowami.
Niezbędne są konkretne działania,
które dla odbiorców będą stanowić potwierdzenie wiarygodności promowanej marki.
Najczęstszym błędem popełnianym przez firmy rozpoczynające przygodę z portalami społecznościowymi jest niekonsekwencja w działaniu.
Dokonanie kilkunastu wpisów w ciągu paru tygodni,
a następnie wielomiesięczna przerwa w aktywności.
Jacek Augustyniak mówi: - Staramy się nie zamęczać czytelników zbyt często dodawanymi postami,
ale pisać o wszystkim tym,
co ważne nie rzadziej niż raz na dwa,
trzy dni.
Nie kopiujemy treści z naszej oficjalnej strony www,
bo jest to niemile widziane przez Internautów,
ale zamieszczamy ciekawe filmy,
nowinki technologiczne oraz informacje o wydarzeniach ze świata filmu,
sztuki i kultury.
Facebook pozwala wsłuchać się w potrzeby klienta i poznać jego oczekiwania,
opinie,
uwagi i zastrzeżenia.
To niezwykle cenne informacje,
których analiza pomaga odkryć zarówno mocne,
jak i słabe strony firmy,
a finalnie obrać kierunek rozwoju dopasowany do wymagań konkretnego użytkownika.
Z profilem firmy Inotel na Facebooku można zapoznać się pod adresem http://www.facebook.com/inotel.
źródło: Inotel
@@@zbvt@@@
|