News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Ericsson wierzy w aplikacje w chmurze

Internauci codziennie korzystają z usług typu cloud, chociaż często o tym nie wiedzą. Ericsson z firmą Akamai pomogą operatorom czerpać korzyści z chmur. Ericsson Money Services to nowa usługa finansowa, oparta na technologii chmury.

@@@reklama@@@

Bardzo wiele mówi się o cloud computingu w kontekście przedsiębiorstw, ale internauci też korzystają z chmury. W takim razie, co naprawdę oznacza to pojęcie?

Większość użytkowników Internetu nawet nie wie, że korzysta z chmury, chociaż robią to bardzo często – wynika z badania Ericsson ConsumerLab. Używają serwisów online, by dzielić się z przyjaciółmi swoimi przeżyciami, filmami, zdjęciami w sposób, o którym nikt nie słyszał jeszcze kilka lat temu, a dziś jest to zupełnie naturalne. Chociaż użytkownicy nie umieją tego nazwać wprost, chmura jest dla nich publiczną przestrzenią, której używają do dzielenia się treścią. Musi być do niej szybki dostęp, konieczne też jest łatwe przeszukiwanie i niskie koszty finansowe użytkowania.

Podobnie jest, jeśli konsumenci myślą o aplikacjach. W tym wypadku nie mają jasnej definicji chmury. Zamiast tego mówią o dostępie do Internetu w każdej sytuacji. Niewiele osób wie, że cloud computing to także ciągły dostęp z różnych miejsc i z różnych urządzeń do bardzo popularnych serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, czy polska Nasza Klasa.

Istnienie chmur zmieniło też sposób korzystania z Internetu i myślenie o nim. Obecnie najważniejsza jest , a nie urządzenie czy platforma dostępu – wynika z badania Ericsson ConsumerLab. Internauci częściej mówią „korzystam z Facebooka leżąc w łóżku”, niż „używam swojego smartfona leżąc w łóżku”. I chociaż rynek zachłystuje się teraz smartfonami, to tak naprawdę aplikacje działające w chmurze są tym, do czego naprawdę przywiązują się klienci. Łatwiej wymienić urządzenie, niż aplikację.

Możliwość ciągłego połączenia z Internetem sprawia, że konsumenci coraz bardziej uzależniają się od chmur. Tę tendencję rozpoczęła smartfonowa rewolucja, ale to aplikacje dziś naprawdę kształtują sposób korzystania z Internetu. Łatwość dostępu do sieci pozwala klientom na wykorzystanie coraz większej liczby usług cloud computing do wykonywania codziennych zadań, także poza pracą. Wykorzystują internetowe aplikacje, by np. znaleźć restaurację, zorganizować codzienne życie rodzinne, czytać, oglądać filmy, prowadzić domowe budżety czy śledzić swoje osiągnięcia sportowe.

Oparty na chmurach model korzystania z aplikacji stanowi dziś ogromne wyzwanie dla operatorów. Klienci muszą mieć dostęp do Internetu z każdego miejsca i o każdej porze, muszą mieć zapewnioną odpowiednią jakość łącza, a to wszystko za kwotę, którą będą skłonni zapłacić.

Według szacunków firmy Ericsson, dzięki popularności urządzeń mobilnych w 2015 roku już 3,5 mld ludzi na świecie będzie miało dostęp do szerokopasmowego Internetu. To może sprawiać operatorom problemy z „wąskim gardłem” w najbardziej popularnych godzinach. Dlatego eksperci Ericssona sądzą, że model oparty na chmurach, czyli aplikacjach online, wymusi zmiany w taryfach internetowych. Przy najpopularniejszych dziś, płaskich taryfach, operatorzy nie zarabiają na zwiększonym przepływie danych w sieci. W przyszłości taryfy będą musiały być bardzie elastyczne, uwzględniać godziny szczytu lub zwiększone zapotrzebowanie na dostęp do danej aplikacji . Ericsson w tym roku podpisał porozumienie strategiczne z firmą Akamai. Firmy mają wspólne rozwiązanie, które pozwoli operatorom korzystać z nowych modeli biznesowych i zarabiać na popularności cloud computingu.

Ericsson nie tylko dostarcza rozwiązania dla operatorów, ale także sam wprowadza oparte na chmurze usługi dla klientów indywidualnych. Jedną z nich świadczy firma Ericsson Money Services. Polska jest jednym z siedmiu krajów, gdzie można korzystać z usługi. Jak to działa? Klienci rejestrują się w serwisie www.ericssonmoney.com, by móc wysyłać i odbierać pieniądze, a także wypłacać gotówkę. Wystarczy stworzyć mobilny portfel online i można bezpiecznie korzystać z dostępu do swoich pieniędzy za pośrednictwem telefonu komórkowego. Niedługo za pomocą Ericsson Money będzie można również szybko i bezpiecznie płacić rachunki, robić zakupy online oraz płacić w sklepie.

źródło: Ericsson

@@@dt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112