News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Raport Ericsson Consumer Lab pokazuje wielkie zmiany w Chinach


Raport Ericsson Consumer Lab ujawnia trendy konsumenckie na największym rynku światowym. Prawie 800 milionów abonentów telefonii komórkowej i 380 milionów użytkowników Internetu. Chęć eksponowania statusu, urbanizacja i globalizacja powodują wprowadzanie bardziej zaawansowanych usług.

@@@reklama@@@

Wystawa światowa EXPO 2010 w Szanghaju przedstawia przeszłość, teraźniejszość i przyszłość Chin. Raport Ericsson Consumer Lab zwraca uwagę na zachowania klientów wpływające na rozwój, potencjał i różnorodność, którymi charakteryzuje się największy na świecie rynek telekomunikacyjny.

Raport został wydany w powiązaniu z Business Innovation Forum zorganizowanym przez firmę Ericsson w Szanghaju w dniach 17-19 maja br. Opisuje on zachowania, trendy i okoliczności związane z prawie 800 milionami abonentów telefonii komórkowej oraz 380 milionami użytkowników Internetu w Chinach. Dotyczą one każdej niszy socjoekonomicznej i wszystkich poziomów zdolności technicznych.

Chiny dysponują jednym z najbardziej dynamicznych rynków na świecie i reprezentują najszybciej rozwijającą się gospodarkę. Stopień penetracji rynku telefonii komórkowej wynosi tam 56 procent, a liczba nowych abonentów miesięcznie — 8,8 milionów. Wzrost produktu krajowego brutto w 2009 roku wyniósł 9 procent, zaś wzrost przychodów powoduje zwiększenie mocy nabywczej i bogactwa materialnego. Jednakże ten ogromny kraj charakteryzuje się również dużą zmiennością geograficzną. Rynki miejskie, wiejskie i młodzieżowe wykazują szczególnie dużą różnorodność w zakresie poziomu zaawansowania użytkowników oraz popytu na usługi.

Douglas Gilstrap, wiceprezes i dyrektor ds. strategii w firmie Ericsson podkreśla wagę Chin na światowym rynku telekomunikacyjnym: „Ogromna i coraz bardziej prosperująca ludność Chin oraz Indii będzie miała duży wpływ na rozwój rynku telekomunikacyjnego. Badanie zawiera najnowsze szczegółowe informacje, które są potrzebne zarówno nam, jak i naszym partnerom biznesowym, aby czynnie uczestniczyć w tym rozwoju. Zrozumienie zachowania użytkowników odgrywa kluczową rolę przy promowaniu innowacji w modelach technologicznych i biznesowych”.

Miasta: Miasta w Chinach przeżywają napływ ludności, a mieszkańcy pragną i uzyskują najnowocześniejsze, zaawansowane usługi Internetu mobilnego. Zainteresowanie najnowszymi technologiami jest ogromne. Szybki wzrost przychodów (8,8 procent z roku na rok w 2009 r.) oraz chęć eksponowania statusu spowodowały, że Chiny stały się drugim co do wielkości odbiorcą produktów i usług luksusowych na świecie. Telefony komórkowe są wszędzie. Z kolei połączenia przewodowe są mniej popularne. Dlatego też ludność używa do korzystania z usług danych i usług głosowych swoich telefonów komórkowych, a nie laptopów.

Mieszkańcy miast coraz częściej uznają dostęp do Internetu za usługę niezbędną. Ich dostęp do usług i kontakty społeczne opierają się na Internecie. Zainteresowanie światem poza granicami Chin również ma wpływ na zmiany: liczba chińskich turystów zagranicznych w tym roku osiągnie 54 miliony, w porównaniu z zeszłorocznymi 47 milionami.

Młodzież: Młodzi Chińczycy, lepiej wykształceni niż ich rodzice, stanowią jeden z najbardziej pożądanych rynków docelowych na świecie. Ich konsumpcja usług jest porównywalna z młodzieżą z Wielkiej Brytanii, Szwecji czy Stanów Zjednoczonych, a nawet ją przekracza. Chętnie korzystają z nowych technologii i dobrze czują się w świecie cyfrowym. Są też świadomi swojego statusu i jako reprezentanci pokolenia jedynaków bardziej zamożni niż poprzednie pokolenia.

Wsie: Mimo postępującej migracji do miast i zwiększającej się liczby osób zmieniających miejsce zamieszkania w poszukiwaniu pracy, duża ilość ludności Chin nadal mieszka w obszarach wiejskich. Przychody w tych obszarach się zwiększają, podobnie jak popyt na produkty technologiczne. Jednakże abonenci w tych obszarach używają telefonów komórkowych prawie wyłącznie do realizacji usług głosowych. Odpowiedni dobór usług, łatwość użycia oraz ceny są kluczowymi czynnikami mającymi wpływ na zainteresowanie mobilnym Internetem.

Ericsson ConsumerLab bada zachowania klientów oraz ich opinie na temat produktów i usług telekomunikacyjnych. Pozwala to operatorom lepiej zrozumieć klientów i opracować strategie generujące przychody.

Prace są oparte na globalnym programie badawczym uwzględniającym coroczne wywiady z 40 tysiącami konsumentów w ponad 30 krajach, którzy reprezentują opinie ponad 1,1 miliarda ludzi. Globalny program badawczy jest oparty zarówno na ilościowym jak i jakościowym badaniu rynku konsumenckiego. Dotyczy on zarówno ogólnych kwestii rynkowych, trendów konsumenckich, jak i szczegółowych badań konkretnych obszarów.

W dniach 17-19 maja w Szanghaju odbyło się dwudniowe globalne wydarzenie medialne — forum innowacji biznesowej firmy Ericsson. Spotkanie otworzył swoim gościnnym przemówieniem znany chiński ekonomista, dr Fan Gang. Przedstawił on analizę przyszłych scenariuszy gospodarczych w Chinach.

Zhu Lijun z firmy China Unicom oraz Bill Huang z firmy China Mobile również wystąpili w ramach tej konferencji i przestawili swoje wizje interesujących zmian na rynku. W wydarzeniu wzięli udział również przedstawiciele chińskich firm internetowych, firmy Lenovo oraz reprezentanci kierownictwa firm ST-Ericsson i Ericsson.

źródło: Ericsson

@@@dt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112