News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Vectra wprowadza kompleksową ofertę usług telekomunikacyjnych dla małych i średnich przedsiębiorstw

Od lutego br. Vectra wzbogaca portfolio usług o ofertę skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw.

@@@reklama@@@

Jest ona unikalna na rynku propozycji dla tego sektora, ponieważ zaspokaja potrzeby także najbardziej wymagających klientów. Pakiet zawiera szybki dostępu do internetu Flashnet, telefon stacjonarny, internet mobilny i telewizję cyfrową. Zawiera także wiele elementów, które do tej pory były udostępniane tylko dużym przedsiębiorstwom: wirtualna centralka (IVR), fax na e-mail, kolejkowanie i nagrywanie rozmów (call center) oraz flash phone – usługa umożliwiająca klientom nawiązanie bezpłatnego połączenia głosowego z firmą za pomocą strony internetowej.

Oferta usług Vectry przeznaczonych dla biznesu obejmuje trzy atrakcyjne abonamenty telefonii stacjonarnej, trzy przepływności internetu, cztery pakiety telewizji cyfrowej i usługę mobilnego internetu.

W najwyższym wariancie pakiet zawiera:
- nieograniczoną liczbę darmowych połączeń na numery lokalne i międzymiastowe,
- stacjonarny dostęp do internetu o prędkości do 64 Mbit/s (pobieranie) i 8Mbit/s (wysyłanie),
- pakiet telewizyjny telewizji cyfrowej przeznaczony do publicznego udostępniania (kanały informacyjne, ogólne, muzyczne, popularno-naukowe, dziecięce),
- mobilny dostęp do internetu z limitem 4 GB miesięcznie.

Oferta początkowo dostępna będzie na terenie Śląska, następnie jej zasięg będzie rozszerzany na kolejne miasta, by docelowo objąć terytorium całego kraju.

Rynkowym wyróżnikiem oferty Vectry są elementy, które do tej pory operatorzy udostępniali jedynie dużym przedsiębiorstwom. Są to usługi niezastąpione przy prowadzeniu każdej działalności gospodarczej, szczególnie w przypadku firm kładących nacisk na utrzymanie kontaktu ze swoimi klientami. Jest to między innymi wirtualna centralka firmowa, która umożliwia nagranie własnego powitania oraz uruchomienie systemu IVR (Interactive Voice Response) pozwalającego na interakcję osoby dzwoniącej z systemem w celu np. wybrania numeru faksu lub numeru wewnętrznego.

Jeżeli firma planuje prowadzić obsługę telefoniczną większej liczby klientów, może skorzystać z opcji kolejkowania połączeń przychodzących, wykorzystywanego w call center. Vectra udostępnia też usługę poczty głosowej oraz faksu, umożliwiając abonentom dostęp do wiadomości oraz odczyt faksów za pomocą e-maila. Przedsiębiorca i jego partnerzy biznesowi mogą także skorzystać z usługi Flash Phone, dzięki której możliwe jest wykonywanie bezpłatnych połączeń do firmy za pośrednictwem jej strony internetowej.

- Dobrze wiemy, że małe firmy mają często duże potrzeby telekomunikacyjne. Dlatego też, w odróżnieniu od konkurencji, postanowiliśmy zaoferować przedsiębiorcom możliwie dużo zaawansowanych usług telekomunikacyjnych, które do tej pory były dostępne głównie w skomplikowanych oraz drogich rozwiązaniach korporacyjnych. Rozumiemy także, że to właśnie małe firmy potrzebują ofert „szytych na miarę” – stąd modułowa konstrukcja naszej oferty B2B. Pozwala ona tworzyć pakiet usług zgodny z potrzebami konkretnej firmy – powiedział Tomasz Żurański, prezes Vectra S.A.

Dla firm posiadających więcej niż jedną lokalizację została przygotowana możliwość skorzystania z oferty telefonii IP, świadczonej na łączach innego operatora. W ten sposób wszystkie połączenia głosowe, wykonywane z telefonów firmowych, rozliczne będą z jednego konta. Co więcej, opcja ta pozwala na wykorzystanie telefonu Vectry w dowolnym miejscu, posiadającym dostęp do internetu. Wśród usług dodanych znajdziemy także możliwość nagrywania rozmów, wraz z możliwością ich archiwizacji przez 3 miesiące oraz możliwość ustalenia limitu połączeń wychodzących.

Wszystkie te elementy umożliwią przedsiębiorcom segmentu SOHO oraz ich pracownikom sprawniejsze wykonywanie codziennych zadań. Jednocześnie zysk wynikający z automatyzacji, dużej szybkości oraz mobilności połączeń, uzupełnią o większą efektywność kosztową całej swojej komunikacji z otoczeniem biznesowym.

źródło: Vectra

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112