18 października 2010 roku wystartowała jesienna kampania promocyjna marki INOTEL – wielkopolskiego dostawcy telewizji kablowej,
internetu oraz usług telefonicznych.
Kampania ma charakter głównie wizerunkowy,
ale na jesień operator zapowiada także interesujące promocje produktowe i poszerzenie oferty.
@@@reklama@@@
W ramach jesiennej kampanii zaplanowano emisję telewizyjnego spotu reklamowego (telewizja WTK),
reklamy radiowe (Radio Eska,
Radio Złote Przeboje) oraz działania skierowane bezpośrednie do mieszkańców Poznania i Wielkopolski,
w tym akcje promocyjne,
działania door to door oraz konkursy.
Startująca właśnie kampania początkowo skoncentruje się na umacnianiu wizerunku marki,
by z czasem akcentować atrakcyjne nowości ofertowe i promocje: mega przyspieszenie internetu,
nowy pakiet HD,
drugi dekoder w standardzie (multiroom),
bogatszą ofertę VoD oraz zimowe propozycje filmowe najpopularniejszych kanałów.
– W naszej kampanii podkreślamy,
że jesień i zima to czas,
który najlepiej spędzać w gronie rodziny i przyjaciół.
Stąd nasze hasło „Dla domu i rodziny”,
które ma podkreślać,
że INOTEL jest marką chcącą być blisko spraw domowych,
pasji i zainteresowań swoich odbiorców.
Wciąż też pracujemy nad uatrakcyjnieniem naszej oferty i jesienią wprowadzimy nowe programy oraz znacząco poszerzymy pakiet VoD – mówi Jacek Augustyniak,
kierownik marketingu w INOTEL S.A.
INOTEL w ramach kampanii aktywnie wykorzysta także media społecznościowe,
działania ambientowe oraz marketing wirusowy.
źródło: Inotel
@@@zbvt@@@
|