News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Największe globalne wdrożenie systemu Cisco TelePresence


Firmy Bank of America i Cisco poinformowały o podpisaniu umowy dotyczącej wdrożenia największej sieci systemów Cisco TelePresence. Do końca roku w oddziałach banku na całym świecie zostanie zainstalowana pierwsza część systemu, licząca 200 urządzeń.

@@@reklama@@@

Rozwiązanie Cisco TelePresence wykorzystuje transmisję obrazu i dźwięku w wysokiej rozdzielczości w celu zapewnienia komfortu kontaktu osobistego. Obraz uczestników wyświetlany przy wirtualnym stole konferencyjnym jest naturalnej wielkości. Dzięki temu użytkownicy mają wrażenie, że wszystkie rozmawiające osoby przebywają w tym samym pomieszczeniu.

Bank wykorzysta tę nowatorską technologię do udoskonalenia komunikacji ze współpracownikami oraz zespołami. W tym celu pracownicy banku na całym świecie uzyskają dostęp do najwyższej klasy systemu do prowadzenia spotkań wirtualnych.

Marc Gordon, dyrektor ds. technicznych w Bank of America, powiedział, że wdrożenie systemu Cisco TelePresence zapewni bankowi istotne i trwałe korzyści. „Globalne wdrożenie systemu Cisco TelePresence umożliwi bardziej efektywną współpracę i integrację, a my udostępnimy nasz pełen potencjał klientom na całym świecie” — powiedział Gordon. „Wdrożenie tego rozwiązania świadczy o naszym zaangażowaniu w wykorzystanie innowacyjnych technologii do realizacji rzeczywistych możliwości biznesowych”.

„Technologia pomoże współpracownikom poprawić równowagę pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym, zapewniając elastyczne możliwości komunikacji, a w niektórych przypadkach umożliwi także ograniczenie potrzeby odbywania podróży. System TelePresence nie tylko pomaga ograniczyć podróże, lecz także wspiera nasze zaangażowanie w walce ze zmianami klimatycznymi”.

Rozwiązanie Cisco TelePresence wykorzystuje istniejącą w banku sieć do stworzenia wszechstronnego systemu osobistej komunikacji oraz zapewnia następujące korzyści:

  • łatwe tworzenie harmonogramów — spotkania można zaplanować bez rozmowy telefonicznej i bez pomocy informatyków;
  • elementy sterujące w pomieszczeniach są intuicyjne i łatwe w obsłudze;
  • aplikacje ułatwiające współpracę są gotowe do pracy;
  • podczas jednego połączenia mogą spotykać się uczestnicy z 48 lokalizacji;
  • użytkownicy mogą łatwo tworzyć i udostępniać wysokiej jakości nagrania wideo.

System Cisco TelePresence zostanie nowym standardowym wyposażeniem pomieszczeń do wideokonferencji w Bank of America. Bank wdroży różne konfiguracje rozwiązania, między innymi urządzenia przeznaczone do prowadzenia spotkań biznesowych z udziałem 6 uczestników w każdym pomieszczeniu, a także urządzenia obsługujące nawet 18 rozmówców.

Bank of America obecnie korzysta z 28 systemów Cisco TelePresence, które są przeznaczone do obsługi spotkań współpracowników i szkoleń.

Zgodnie z umową na usługi zarządzane Bank of America zyska wiele korzyści:

  • Proste rozpowszechnianie i zarządzanie: Usługi zarządzane umożliwiają bankowi szybkie wdrożenie systemu TelePresence oraz, zgodnie z postanowieniami umowy, uzyskanie kompletnej obsługi ze strony firmy Cisco. Cisco zainstaluje oraz zapewni wsparcie, odświeżanie i serwis sprzętu TelePresence. Ponadto firma będzie świadczyć usługi aktywnego monitorowania, pomocy technicznej i concierge.
  • Wykorzystanie istniejącej infrastruktury: Bank of America może korzystać z własnych urządzeń i sieci szkieletowej.
  • Współpraca między przedsiębiorstwami: Firma Cisco we współpracy z certyfikowanymi partnerami i usługodawcami umożliwi współpracownikom Bank of America korzystanie z systemu Cisco TelePresence do prowadzenia spotkań z zewnętrznymi współpracownikami, którzy już posiadają tę technologię.

Gordon opisał tę umowę jako obustronnie korzystną. „Dzięki tej wyjątkowej współpracy Bank of America i jego wspólnicy mogą korzystać z zalet technologii firmy Cisco umożliwiającej odbywanie globalnych wideokonferencji, a Cisco zyskuje możliwość ustawicznego doskonalenia systemu TelePresence dzięki zarządzaniu nim w środowisku globalnym”.

Marthin De Beer, wiceprezes działu nowych technologii w Cisco, powiedział: „Model usług zarządzanych, podobny do rozwiązań standardowo dostępnych u certyfikowanych partnerów handlowych firmy Cisco, zapewnia takim przedsiębiorstwom, jak Bank of America możliwość szybkiego wdrażania systemu Cisco TelePresence oraz natychmiastowego czerpania korzyści oferowanych przez współpracę wirtualną”.

„Firma Cisco cieszy się na rozszerzenie współpracy z Bank of America i pragnie pomóc współpracownikom banku w korzystaniu z nowatorskiej technologii współpracy, dzięki której można efektywnie i wydajnie połączyć zespoły przebywające nawet w najbardziej odległych miejscach na świecie”.

źródło: Cisco

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112