News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Staffan Henriksson nowym prezesem firmy Ericsson w Polsce

2009-11-05

Z dniem 1 listopada 2009 Staffan Henriksson objął funkcję prezesa firmy Ericsson w Polsce. Dotychczasowy szef firmy, Lars E. Svensson odchodzi na emeryturę po 41 latach pracy w firmie Ericsson.

@@@reklama@@@

Staffan Henriksson, absolwent Uniwersytetu w Lund związany jest z firmą Ericsson od 1986 roku. Początkowo zajmował stanowiska związane z planowaniem i budową sieci radiowych, pracował m.in. nad uruchomieniem pierwszych sieci GSM firmy Ericsson.

Nowy prezes firmy Ericsson w Polsce posiada bogate doświadczenie z pracy w działach sprzedaży.  W latach dziewięćdziesiątych m.in. prowadził współpracę w Hiszpanii z operatorami Telefonica oraz Vodafone. Przyczynił się do sprzedaży i wdrożenia pierwszych systemów GSM dla tych operatorów. W Szwecji pracował z takimi klientami firmy Ericsson jak Tele2, Hi3G. Obecnie pełni również funkcję VP Marketing & Communication dla regionu Europy Środkowej.

Obejmując funkcję prezesa firmy Ericsson w Polsce Staffan Henriksson powiedział: „Odczuwam dużą radość mogąc zmierzyć się z wyzwaniem, jakim jest kierowanie firmą Ericsson w Polsce. Stawiam na współpracę i wyjątkową jakość obsługi klientów, którzy obdarzyli nas swoim zaufaniem.”

Lars E. Svensson, dotychczasowy prezes firmy zakończył sześcioletnią prezesurę w Polsce i odchodzi na emeryturę po 41 latach pracy w firmie Ericsson. Będzie jednak w dalszym ciągu aktywny zawodowo jako niezależny konsultant.

W uznaniu zasług na rzecz rozwoju telekomunikacji w Polsce Lars E. Svensson został odznaczony Krzyżem Oficerskim Orderu Zasługi Rzeczpospolitej Polskiej przyznawanym przez Prezydenta RP. Jest to wyjątkowe wyróżnienie nadawane cudzoziemcom i zamieszkałym za granicą obywatelom polskim, którzy swoją działalnością wnieśli wybitny wkład we współpracę łączącą Rzeczpospolitą Polską z innymi państwami i narodami.

"Nie łatwo jest rozstać się z firmą po tylu latach - powiedział Lars E. Svensson - Jednak mogę śmiało powiedzieć:  wszystko już widziałem, wszystko już robiłem. Praca z klientami zawsze dawała mi ogromną radość i solidną porcję adrenaliny, która pozwoliła mi przepracować w firmie ponad 40 lat."

Lars Erik Svensson został prezesem Ericsson w Polsce w 2004 roku. Podczas jego prezesury firma Ericsson zawarła m.in. kontrakty na dostarczenie infrastruktury 2G/3G dla firmy Polkomtel w 2004 roku oraz na dostawę systemu 3G dla firmy PTC w 2005 roku. W wyniku kontraktu outsourcingowego na usługi z zakresu managed services z Netią w roku 2006 Ericsson przejął 300 pracowników. Z jego inicjatywy w 2009 roku w Polsce utworzono Global Service Delivery Center, zajmujące się utrzymaniem sieci dla operatorów na całym świecie. W ciągu sześciu lat Ericsson w Polsce wzrósł prawie pięciokrotnie, a wymienione działania ugruntowały pozycję firmy na polskim rynku telekomunikacyjnym.

źródło: Ericsson

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112