News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Eksperci DATERA i FreecoNet Tlenofon o skutecznym zapobieganiu fraudom w telekomunikacji na AntyFraud Forum

Zjawisko nadużyć, przez ekspertów określanych fraudami, mających na celu najczęściej wyłudzenie pieniędzy lub korzystanie z usług bez zamiaru zapłacenia, towarzyszy rozwojowi rynku telekomunikacyjnego na całym świecie. Jego negatywne skutki – głównie finansowe – odczuwają klienci i operatorzy. O tym, jak chronić użytkowników i dostawców usług, będą dyskutować eksperci podczas AntyFraud Forum, które odbędzie się 6 kwietnia br. w Warszawie.

@@@reklama@@@

AntyFraud Forum to pierwsza w Polsce konferencja w całości poświęcona tematyce nadużyć w telekomunikacji, na której spotkają się przedstawiciele operatorów i dostawców usług oraz dostawcy antyfraudowych rozwiązań telekomunikacyjnych, a także przedstawiciele urzędów i instytucji związanych z tą branżą. Jej celem jest pokazanie skutecznych narzędzi chroniących dostawców i użytkowników usług telekomunikacyjnych przed różnego rodzaju nadużyciami. Temat jest tym bardziej aktualny, że oszuści stosują coraz bardziej wyrafinowane metody, które dotkliwie uderzają w uczestników rynku telekomunikacyjnego.

– Rozwiązania telekomunikacyjne stają się coraz bardziej zaawansowane i złożone, a wiedza i świadomość zagrożeń, szczególnie po stronie abonentów, jest wciąż niewielka. Fraudy na duże kwoty to w większości problem operatorów, jednak w niektórych przypadkach mogą być one odczuwalne bezpośrednio przez abonentów. Dlatego tak ważne jest, oprócz wprowadzania zabezpieczeń, informowanie o zagrożeniach – mówi Krzysztof Malicki, prezes zarządu DATERA SA.

Rozwiązanie DATERA Fraud-eX chroni między innymi użytkowników FreecoNet Tlenofon SA, jednego z wiodących dostawców telefonii internetowej w Polsce.

– Platforma FreecoNet Tlenofon jest liderem na rynku pod względem liczby klientów biznesowych. Ich bezpieczeństwo jest dla nas bardzo ważne. Zdarzało się już w historii firmy, że dochodziło do pojedynczych fraudów bezpośrednio na kontach naszych klientów, jednak zawsze takie zdarzenia były szybko wykrywane i blokowane, przez co straty nasze i naszych klientów były minimalne – mówi Jan Wyrwiński, prezes zarządu FreecoNet Tlenofon SA.

AntyFraud Forum będzie okazją do dyskusji nad kierunkami, w których powinny zmierzać działania głównych interesariuszy polskiego rynku telekomunikacyjnego, by zmarginalizować zjawisko nadużyć.

– Zwiększenie świadomości zagrożeń, jakie niosą zaawansowane technologie i szybko postępujące zmiany na rynku, pozytywnie wpłynie na wypracowanie krótko- i długoterminowych strategii postępowania. To wszystko z pewnością pomoże rozwijać polski rynek we właściwym kierunku, z korzyścią dla całej branży telekomunikacyjnej i użytkowników usług – podkreśla Marek Konior, ekspert rynku telekomunikacyjnego, pomysłodawca i założyciel AntyFraud Forum.

źródło: Datera

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112