Strategia kontaktów z klientami Genesys Mobile Customer Engagement Strategy pozwala firmom przekształcać samoobsługowe aplikacje transakcyjne o ograniczonej funkcjonalności w mobilne rozwiązania wzmacniające kontakt z klientami.
@@@reklama@@@
Alcatel-Lucent zachęca firmy do wykorzystania potencjału nowoczesnych smartfonów o dużej mocy obliczeniowej,
wykorzystujących wiele kanałów komunikacji,
poprzez opracowanie nowego modelu kontaktu z klientami mobilnymi.
Podczas gdy obecne podejście wobec klientów mobilnych polega w większości na samoobsłudze i obejmuje ograniczoną liczbę transakcji,
Alcatel-Lucent proponuje strategię,
która przenosi kontakt z klientem mobilnym na poziom aplikacji usługowych,
poprzez inteligentne łączenie agentów centrów komunikacyjnych i pracowników działów obsługi klienta w całym przedsiębiorstwie i oddziałami terenowymi.
Wiele przedsiębiorstw oferuje już swoim klientom aplikacje do obsługi usług mobilnych — tysiące z nich jest dostępnych w sektorze bankowości,
sprzedaży detalicznej i w biurach podróży.
Często jednak są one słabo zintegrowane z obowiązującą w firmie strategią obsługi klienta oraz platformą technologiczną obsługiwaną w centrum komunikacyjnym.
W rezultacie współcześni klienci mobilni mają często trudności w nawiązaniu połączenia — muszą bardzo długo czekać lub nie udaje im się nawiązać kontaktu z agentem lub pracownikiem w celu uzyskania dodatkowego wsparcia.
Utrudnienia w komunikacji uniemożliwiają również wykorzystanie pełnego potencjału współczesnych smartfonów,
które mogą całkowicie zmienić podejście do kontaktów z klientami na bardziej aktywne,
wykorzystujące spersonalizowane aplikacje i usługi udostępniane w zależności od lokalizacji.
Podczas konferencji dla klientów G-Force Melbourne 2011,
Alcatel-Lucent zaprezentował własną strategię Genesys Mobile Customer Engagement.
Ma ona pomóc firmom odrzucić aplikacje transakcyjne na rzecz mobilnego kontaktu z klientem.
W ramach strategii zalecane są następujące sprawdzone procedury:
· Contact Me (Skontaktuj się ze mną) — zapewnia płynnie działające i bezpieczne funkcje inicjowania połączenia przez kliknięcie kontaktu („click to call”) w kontekście aplikacji dla smartfonów,
gwarantujące natychmiastowy kontakt z agentem lub zaplanowane połączenie zwrotne.
· Connect Me (Połącz się ze mną) — zapewnia klientom mobilnym dostęp do najlepszych zasobów centrum komunikacyjnego,
działów zaplecza i oddziałów terenowych,
za pośrednictwem dowolnego kanału — transmisji głosu,
wiadomości SMS lub czatów.
· Know Me (Poznaj mnie) — zapewnia spersonalizowane usługi mobilne w oparciu o aktualne zadania serwisowe i proaktywny kontakt,
za pośrednictwem ofert skierowanych do określonych grup klientów i usług udostępnianych w zależności od lokalizacji.
„Współcześni klienci bezgranicznie polegają na swoich smartfonach i tabletach.
To ich okno na świat.
Przedsiębiorstwa zatem muszą działać kreatywnie i oferować aplikacje,
które można zintegrować z każdym działem firmy,
od sprzedaży i marketingu po obsługę klienta” — powiedział Tom Burns,
prezes Alcatela-Lucenta.
„Nasze rozwiązania mobilne wchodzące w skład pakietu G8 łączą podstawowe usługi wielokanałowego routingu i wszechstronną obsługę aplikacji z możliwościami rozwiązania Genesys Conversation Manager.
Dzięki temu można uzyskać kontekst i informacje na temat obecności klientów,
niezbędne do świadczenia usług mobilnych nowej generacji”.
Podczas konferencji G-Force Melbourne firma Genesys przedstawiła produkty niezbędne do świadczenia usług nowej generacji dla klientów mobilnych.
Zaprezentowano pakiet rozwiązań Genesys G8,
obejmujący następujące rozwiązania:
- Conversation Manager — obsługa kontaktu z agentem za pośrednictwem telefonu iPhone,
- Aplikacje Integrated Mobile Customer Care — aplikacje do obsługi klientów mobilnych,
- UC Connect — zapewnienie klientom mobilnym kontaktu ze specjalistami z działów zaplecza i usług mobilnych.
źródło: Alcatel-Lucent
@@@dt@@@
|