News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Nowe rozwiązanie wideo firmy Polycom dla platformy IBM Lotus Sametime


Firma Polycom, światowy lider w dziedzinie ujednoliconej komunikacji (unified communications), wprowadza rozwiązanie do współpracy grupowej Polycom Unified Collaboration Solution przeznaczone dla platformy IBM Lotus Sametime. Jest to nowy, zintegrowany system do obsługi konferencji telepresence oraz wideokonferencji z użyciem komputerów osobistych przeznaczonych do środowisk IBM Unified Communication and Collaboration (UC2), umożliwiającym użytkownikom proste połączenia i współpracę grupową. Lepsza współpraca pozwala organizacjom poprawić efektywność, przyspiesza proces decyzyjny, jak również obniża koszty poprzez zmiejszenie ilości podróży służbowych.

@@@reklama@@@

Kompleksowe rozwiązanie łączy bogatą w funkcje platformę firmy IBM o nazwie Lotus Sametime ze skalowalną, nadmiarową i opartą na standardach platformą komunikacji wizualnej Polycom UC Intelligent Core™ oraz rozwiązaniami telepresence zarówno osobistymi jak i do sal konferenycyjnych, jakie oferuje Polycom. Ponadto Polycom wraz z certyfikowanymi partnerami oraz integratorami, w tym IBM Global Services oferują usługi dodatkowe mające na celu pomóc klientom w planowaniu, wdrażaniu i zarządzaniu zintegrowaną ofertą.

“Wideokonferencje przez długi czas stanowiły główny element każdego rozwiązania z zakresu ujednoliconej komunikacji i pracy grupowej (unified communications and collaboration),” powiedział Sandesh Bhat, wicedyrektor ds. rozwoju rozwiązań sieciowych i współpracy grupowej w firmie IBM. “Ponieważ usługi wideo stają się coraz bardziej powszechne i wychodzą poza gabinet dyrektorski, nowa integracja Polycom z IBM Sametime ułatwi organizacjom wykorzystanie tych możliwości w celu wyeliminowania konieczności podróży służbowych, ochrony środowiska oraz pozwoli firmom osiągnąć znaczące oszczędności.”

“Ujednolicona komunikacja (UCC) pomaga ludziom w łatwy sposób łączyć się i wspólnie pracować,” powiedział Joseph Burton, dyrektor ds. strategii i technologii w firmie Polycom. “Integracja Polycom ze środowiskiem IBM UC2 to nasze potężne, poprawiające efektywność narzędzia do współpracy wideo dostępne z poziomu aplikacji Lotus, wykorzystywanej przez miliony ludzi na świecie każdego dnia, za pomocą jednego kliknięcia. Zwiększa to wartość inwestycji poczynionych przez klientów w UC oraz pozwala przyspieszyć ich zwrot.”

Lotus Sametime z wideokonferencją na jedno kliknięcie
Rozwiązanie Polycom Unified Collaboration dla platformy IBM Lotus Sametime umożliwia użytkownikom wykonywanie połączeń za pomocą jednego kliknięcia (“Click-to-Call”), jak również realizację konferencji głosowych, wideo, telepresence oraz konferencji zunifikowanych (wideo i głosowych) w taki sam sposób (“Click-to-Conference”) z osobami z listy kontaktów w IBM Lotus Sametime. Ponadto, użytkownicy wykorzystujący do zestawiania konferencji aplikację Lotus Sametime Web mogą korzystać z funkcji Instant Meetings do celów konferencji lub zestawić wideokonferencję w ramach zaplanowanej konferencji sieciowej.

“Integracja komunikacji audiowizualnej w ramach środowiska IBM UC pozwoli klientom zbudować lepszą kulturę współpracy grupowej poprzez wzbogacanie interakcji między lokalizacjami przy jednoczesnej redukcji kosztów podróży służbowych,” powiedziała Cindy Borovick, wicedyrektor Enterprise Communications w firmie International Data Corporation (IDC). “Klienci skorzystają na współpracy firm Polycom i IBM ponieważ zapewni ona wysoką efektywność dla użytkowników końcowych oraz kierowników IT, jak również większe bezpieczeństwo inwestycji.”

Lepsza obsługa istniejących rozwiązań Polycom i IBM
Rozwiązanie Polycom Unified Collaboration Solution przeznaczone dla platformy IBM Lotus Sametime obsługuje Lotus Sametime w wersji 8.5.1, jak również zapewnia płynny routing połączeń pomiędzy aplikacjami Lotus a systemami wideokonferencyjnymi Polycom przeznaczonymi do zastosowań osobistych oraz dla sal konferencyjnych. Aby rozszerzyć możliwości pracy grupowej i pomóc klientom osiągnąć szybszy zwrot z inwestycji, rozwiązanie zostało przygotowane do współpracy z szerokim ekosystemem standardowych systemów telepresence oraz systemów wideokonferencyjnych, jakie są obecnie w użyciu.

Proste wdrożenie i zarządzanie
Rozwiązanie Polycom Unified Collaboration Solution przeznaczone dla platformy IBM Lotus Sametime stanowi wszechstronne rozwiązanie, które jest proste w implementacji i zarządzaniu. Integracja Polycom z serwerem Lotus Sametime nie wpływa na zmianę interfejsu użytkownika, dlatego nie wymaga dodatkowego szkolenia użytkowników. Aplikacja Converged Management Application™ (CMA™) firmy Polycom umożliwia administratorom IT centralną realizację i zarządzanie sieciami wideo oraz systemami w ramach sieci UC firmy Polycom.

Usługi komunikacji konwergentnej oferowane przez IBM
IBM Global Technology Services (GTS) świadczy usługi komunikacji konwergentnej na całym świecie, w tym oferuje usługi dla produktów Lotus oraz integrację produktów Lotus z rozwiązaniami Polycom. Usługi Komunikacji Konwergentnej IBM dla rozwiązań wideo w komputerach osobistych umożliwiają integrację i wdrożenie kompleksowych rozwiązań UC, jak również zapewniają integrację rozwiązań Polycom dla Lotus Sametime w wersji 8.5.1. Ponadto, IBM GTS zapewnia usługi w zakresie opracowania strategii, oceny parametrów sieci, projektowania oraz implementacji, które mogą być wykorzystane do celów planowania i wdrożenia rozwiązań pracy grupowej UC opartych na produktach Polycom.

Duże możliwości wzrostu sprzedaży dla partnerów
Rynek rozwiązań UC dla przedsiębiorstw rozwija się dynamicznie i oferuje ogromne perspektywy rozwoju wykwalifikowanych partnerów sprzedaży. Według analiz firmy Forrester Research, wielkość rynku usług UC dla przedsiębiorstw wzrośnie z 3,75 miliardów USD w 2010 roku do 14,5 miliardów w 2015 roku (Źródło:  Forrester, “Market Overview:  Sizing Unified Communications,” Luty 2009, strona 9).

“Klienci coraz wyżej oceniają narzędzia współpracy audiowizualnej i wymagają aby były one zintegrowane z posiadanymi przez nich środowiskami unified communications,” powiedział Ted Thompson, wiceprezes ds. technologii w firmie HB Communications. “Firmy Polycom oraz IBM dostarczyły wspaniałe rozwiązanie pozwalające na wykorzystanie tych narzędzi poprzez znane aplikacje oraz interfejs Lotus Sametime. Wszystkie systemy Polycom oparte są na standardach, a platforma UC Intelligent Core, na której działają, może być skalowana w miarę wzrostu potrzeb oraz opracowania kolejnych aplikacji. Rozwiązanie takie stanowi doskonałą ścieżkę migracji dla klientów pragnących przejść w kierunku prawdziwie konwergentnej komunikacji i pracy grupowej. Cieszymy się, że jesteśmy wśród pierwszych partnerów oferujących to rozwiązanie klientom.”

Integracja rozwiązania Polycom ze środowiskiem IBM jest zgodna ze strategią Polycom Open Collaboration Network, wspierającą rozwój otwartych współpracujących ze sobą rozwiązań zapewniających klientom większą elastyczność oraz ochronę inwestycji w środowisko UC.

źródło: Polycom

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112