GTS Central Europe,
wiodący operator telekomunikacyjny w Europie Środkowowschodniej,
działający w oparciu o własną infrastrukturę teleinformatyczną mianował Miloša Mastnika na Szefa Marketingu Grupy.
Będzie on odpowiedzialny za komunikację marketingową GTS oraz Public Relations.
@@@reklama@@@
Miloš Mastnik ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej.
Był Dyrektorem Naczelnym ds.
Marketingu w Czech Telecom (czeskim odpowiedniku TPSA).
W 2004 roku dołączył do zespołu GTS Novera,
czeskiej spółki wchodzącej w skład Grupy,
gdzie był odpowiedzialny za marketing,
strategię oraz rozwój.
Od 2008 roku był Dyrektorem Departamentu Wsparcia Sprzedaży w spółce,
zarządzającym działami marketingu,
obsługi klienta oraz wsparcia sprzedaży.
Ponadto,
do zadań Miloša Mastnika należało również wdrożenie nowego modelu biznesowego,
opartego na poprawie i standaryzacji procesów,
w celu unifikacji poziomu usług,
oferowanych we wszystkich krajowych oddziałach Grupy.
Miloš Mastnik jest także koordynatorem procesu integracji nowo zakupionego przez GTS rumuńskiego operatora - spółki Datek.
„Utworzenie tego nowego,
regionalnego stanowiska jest ważną częścią realizacji strategii GTS,
zmierzającej do koordynacji działań marketingowych Grupy.” wyjaśnia Adam Sawicki,
Prezes Grupy GTS.
„Wpisuje się także w nasz szerszy cel - umocnienie pozycji GTS jako jednej z największych w regionie firm,
zajmujących się usługami z obszaru transmisji danych i centrów danych”,
dodaje.
Miloš Mastnik jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Pradze.
Ukończył również studia z zakresu Technologii Telekomunikacyjnych na Delft University of Technology.
Posiada tytuł MBA Uniwersytetu w Pitsburgu.
źródło: GTS CE
@@@zbvt@@@
|