Szybki dostęp do internetu 20 Mbit/s dla klientów indywidualnych i firm już od 59 zł miesięcznie oraz nowy plan telefoniczny dla dzwoniących zagranicę – to elementy nowej oferty Netii.
Przyspieszenie w najnowszej kampanii reklamowej zaprezentuje Tomasz Kot,
Twarz Netii,
wcielając się m.in.
w rolę stomatologa.
@@@reklama@@@
Klienci indywidualni mają teraz do wyboru (w zależności od technologii) dostępu do internetu w trzech cenach – 49 zł (1 lub 4 Mb/s),
59 zł (6 lub 8 Mb/s) lub 69 zł (10 i 20 Mb/s) miesięcznie (ceny brutto).
Kupując internet w pakiecie z telefonem otrzymuje się rabat w wysokości 10 zł miesięcznie na internet oraz router Wi-Fi za 1 zł.
Na klientów,
którzy dużo dzwonią zagranicę czeka plan telefoniczny - Non Stop Świat w cenie 69 zł z VAT.
W jego ramach można wykonywać połączenia lokalne,
międzymiastowe oraz międzynarodowe do UE (telefony stacjonarne) i USA oraz Kanady przez 24 godziny na dobę,
7 dni w tygodniu bez limitu minut.
Stawka na krajowe połączenia komórkowe wynosi 0,32 zł (Play 0,72 zł).
W nowej ofercie będą dostępne również dotychczasowe plany głosowe: Wieczory i Weekendy za 49 zł oraz Non Stop za 59 zł miesięcznie.
Netia przygotowała również nowości dla firm.
W nowej ofercie pojawi się dostęp do internetu o prędkości pobierania danych 20 Mb/s już od 59 zł miesięcznie netto.
Ponadto,
prędkość 6 Mb/s będzie dostępna w cenie,
w której dotychczas oferowana była opcja 2 Mb/s (49 zł netto miesięcznie).
W ofercie dla firm nadal są dostępne dotychczasowe,
atrakcyjne taryfy głosowe: Firma 500 minut w cenie 59 zł netto oraz Firma Non Stop za 69 zł netto.
Zakup pakietu Internet+telefon jest premiowany rabatem w wysokości 10 zł netto miesięcznie.
Megaprzyspieszona kampania reklamowa
Nowej ofercie towarzyszy kampania reklamowa z udziałem Tomasza Kota,
Twarzy Netii.
W pierwszej odsłonie kampanii wcieli się w rolę dentysty z wiertłem szybkim niczym internet Netii.
Kampania będzie prowadzona w telewizji (spoty 15 i 30 sek.),
radiu i prasie.
źródło: Netia
@@@zbvt@@@
|