Wykład i dyskusja z udziałem legendy Internetu,
sir Timem Berners-Lee,
15 sesji prowadzonych przez ekspertów i praktyków biznesu oraz 2 debaty.
Tak w skrócie przedstawia się plan tegorocznej edycji Kongresu Biznes to Rozmowy.
Spotkanie organizowane przez Netię odbywa się pod hasłem „20 lat Internetu.
To dopiero początek”.
@@@reklama@@@
Kongres „Biznes to Rozmowy” jest okazją do wymiany doświadczeń z obszaru nowych technologii i szeroko pojętej komunikacji.
W nowatorski sposób przedstawia najnowsze osiągnięcia biznesowe z różnych rynków poprzez interaktywną formułę,
wspartą obecnością ekspertów ze światowej czołówki.
Kongres odbędzie się 7 października br.
w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.
Głównym punktem programu Kongresu będą wystąpienia Gościa Specjalnego,
sir Tima Berners-Lee.
To twórca pierwszego na świecie web serwera i aplikacji klienckiej – World WideWeb,
a także specyfikacji URL,
HTTP oraz HTML,
którym zawdzięczamy tak szybki rozwój i rozpowszechnienie Internetu w ciągu ostatnich 20 lat.
W porannej części Kongresu wystąpi z wykładem „Future of WWW and Your Business” i odpowie na pytania uczestników.
Po zakończeniu popołudniowych sesji rozmowę z Gościem Specjalnym przeprowadzi Roman Młodkowski – szef TVN CNBC.
Podobnie jak w zeszłym roku,
w programie Kongresu pojawi się 15 dynamicznych,
30-minutowych sesji,
inspirowanych formatem konferencji TED,
prowadzonych przez ekspertów i praktyków biznesu,
wśród których znajdą się: Piotr Czarnecki - prezes zarządu Raiffeisen Bank Polska SA,
Wojciech Pronobis - Dyrektor Zarządzający ds.
Marketingu Grupy PZU,
Alex Doyle - Starszy Dyrektor ds.
Globalnych Rozwiązań Marketingowych w firmie BroadSoft,
Jakub Potrzebowski - CEO ZenithOptimedia Group Poland,
Michał Iwan - Dyrektor Zarządzający F-Secure w Polsce,
Przemysław Gacek – Prezes Zarządu Grupy Pracuj,
czy Jarosław Grzesica,
obecnie doradca w zakresie ekspansji marek w nowe obszary kultury,
marketingu,
nowych mediów i rozrywki elektronicznej.
Tematyka sesji obejmie cztery obszary: trendy przyszłości,
innowacje; komunikacja,
social media; oszczędności,
finanse,
biznes; technologia.
Wybrane spośród nich zagadnienia to tematy szczególnie aktualne,
prezentujące jak wykorzystać innowacyjne technologie i rozwiązania w różnych aspektach działalności biznesowej.
Uczestnicy Kongresu i pasjonaci technologii,
którzy chcieliby się lepiej zapoznać z ideą Biznes to Rozmowy mogą już teraz odwiedzić dedykowaną mu stronę w serwisie Facebook,
pod adresem: http://www.facebook.com/#!/pages/Biznes-to-Rozmowy/134916743215954?ref=ts.
Do grup poświęconych Kongresowi Biznes to Rozmowy mogą przyłączyć się również użytkownicy GoldenLine (http://www.goldenline.pl/mikroblog/biznes-to-rozmowy) i LinkedIn (http://www.linkedin.com/in/biznestorozmowy).
Partnerami Netii w tegorocznej edycji Kongresu Biznes to Rozmowy są: Raiffeisen Bank Polska S.A.,
PZU,
Broadsoft,
F-Secure,
Polcom,
PKP Intercity,
Grupa Pracuj.
Patronami medialnymi Kongresu są: TVN CNBC,
Gazeta Wyborcza,
Wprost,
Onet.pl,
Miesięcznik Gospodarczy „Nowy Przemysł” i WNP.pl,
a także Forbes i TOK FM.
źródło: Netia
@@@zbvt@@@
|