ATM S.A.
jeden z liderów szerokopasmowej transmisji danych,
oferujący pod marką ATMAN usługi dostępu do Internetu,
kolokacji i hostingu,
zawarł w ostatnim czasie kontrakty na świadczenie usług telekomunikacyjnych o wartości ponad 2 milionów złotych.
Ponadto w pierwszym półroczu br.
spółka powiększyła portfolio klientów telekomunikacyjnych z sektora finansowego o ponad 20%.
@@@reklama@@@
Rozwój infrastruktury teleinformatycznej sieci ATMAN oraz rozbudowa własnych centrów danych idą w parze z systematycznym poszerzaniem portfela klientów o strategicznym znaczeniu.
Do grona dotychczasowych klientów z sektora finansowego,
wśród których wymienić można m.in.: Amplico Life,
Amplico PTE,
Bank BPH,
Bank Millennium,
BRE Bank oraz KBC Warta i GETIN Bank,
dołączyły w ostatnim czasie kolejne instytucje finansowe: Bank BGŻ,
Pramerica Życie Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji,
FM Bank,
BRE Bank Hipoteczny oraz reprezentujący polski sektor bankowy Związek Banków Polskich.
Ponad 20-procentowy wzrost liczby klientów z sektora finansowego ATM S.A.,
która jest właścicielem i operatorem ogólnopolskiej sieci ATMAN może zaliczyć pierwsze półrocze 2010 roku do udanych.
W obszarze świadczenia usług telekomunikacyjnych i dodanych do telekomunikacji dla sektora finansowego spółka zwiększyła liczbę klientów o ponad 20%.
Obecnie z usług telekomunikacyjnych ATM S.A.
korzystają zarówno banki,
biura maklerskie,
fundusze inwestycyjne,
jak i inne instytucje finansowo-ubezpieczeniowe,
które charakteryzują się wzrastającym zapotrzebowaniem na stabilne i bezpieczne usługi telekomunikacyjne.
Zaufanie jakim te instytucje obdarzyły ATM S.A.
jest najlepszym gwarantem jakości i bezpieczeństwa oferowanych usług.
„Bardzo nas cieszy,
że klienci z sektora finansowego,
który bezsprzecznie uznawany jest za jeden z najbardziej wymagających w zakresie bezpieczeństwa i solidności świadczenia usług,
wybierają ofertę sieci ATMAN” — powiedział Maciej Krzyżanowski,
wiceprezes zarządu ATM S.A.
„Obecnie obsługujemy kilkadziesiąt instytucji finansowych i ubezpieczeniowych,
z których większość znajduje się w ścisłej czołówce największych podmiotów w Polsce” — dodał Maciej Krzyżanowski.
Przedstawiciele branży finansowej wybierają ATM jako wiarygodnego dostawcę m.in.
usług dostępu do Internetu i transmisji danych oraz kolokacji serwerów.
Wszystkie charakteryzują się wieloletnimi umowami abonamentowymi.
Świadczone usługi objęte są systemem zarządzania jakością zgodnym z normą PN-EN ISO 9001:2001 oraz systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnym z normą ISO/IEC 27001:2005.
Rozbudowa infrastruktury telekomunikacyjnej podstawą rozwoju biznesu
Oprócz stałego zwiększania liczby klientów z sektora finansowego,
ATM S.A.
z powodzeniem udaje się rozwijać sprzedaż usług telekomunikacyjnych w pozostałych segmentach rynku (w pierwszym półroczu 2010 roku dynamika wzrostu liczby wszystkich klientów wyniosła 17% w porównaniu do analogicznego okresu 2009 roku).
Głównymi odbiorcami usług telekomunikacyjnych spółki w dalszym ciągu pozostają operatorzy telekomunikacyjni,
natomiast systematycznie rośnie udział mediów tradycyjnych i portali internetowych oraz firm z sektora handlowego i przemysłowego.
ATM S.A.
w swoich zasobach posiada dwa centra danych o łącznej powierzchni ponad 5800 m kw.,
8 metropolitalnych sieci światłowodowych w największych miastach Polski,
4500 km łączy międzymiastowych i 4400 km łączy międzynarodowych.
Spółka systematycznie inwestuje w rozwój usług opartych na centrach danych,
obecnie realizując dwa projekty: inwestycyjne w tym obszarze,
tj.
wyposażenie centrum kolokacyjnego Telehouse.Poland oraz budowę CI ATM w Warszawie.
źródło: ATM
@@@zbvt@@@
|