News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Nowe kontrakty ATM S.A. w sektorze finansowym na 2 mln złotych i 20% wzrost liczby klientów


ATM S.A. jeden z liderów szerokopasmowej transmisji danych, oferujący pod marką ATMAN usługi dostępu do Internetu, kolokacji i hostingu, zawarł w ostatnim czasie kontrakty na świadczenie usług telekomunikacyjnych o wartości ponad 2 milionów złotych. Ponadto w pierwszym półroczu br. spółka powiększyła portfolio klientów telekomunikacyjnych z sektora finansowego o ponad 20%.

@@@reklama@@@

Rozwój infrastruktury teleinformatycznej sieci ATMAN oraz rozbudowa własnych centrów danych idą w parze z systematycznym poszerzaniem portfela klientów o strategicznym znaczeniu. Do grona dotychczasowych klientów z sektora finansowego, wśród których wymienić można m.in.: Amplico Life, Amplico PTE, Bank BPH, Bank Millennium, BRE Bank oraz KBC Warta i GETIN Bank, dołączyły w ostatnim czasie kolejne instytucje finansowe: Bank BGŻ, Pramerica Życie Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji, FM Bank, BRE Bank Hipoteczny oraz reprezentujący polski sektor bankowy Związek Banków Polskich.

Ponad 20-procentowy wzrost liczby klientów z sektora finansowego ATM S.A., która jest właścicielem i operatorem ogólnopolskiej sieci ATMAN może zaliczyć pierwsze półrocze 2010 roku do udanych. W obszarze świadczenia usług telekomunikacyjnych i dodanych do telekomunikacji dla sektora finansowego spółka zwiększyła liczbę klientów o ponad 20%.

Obecnie z usług telekomunikacyjnych ATM S.A. korzystają zarówno banki, biura maklerskie, fundusze inwestycyjne, jak i inne instytucje finansowo-ubezpieczeniowe, które charakteryzują się wzrastającym zapotrzebowaniem na stabilne i bezpieczne usługi telekomunikacyjne. Zaufanie jakim te instytucje obdarzyły ATM S.A. jest najlepszym gwarantem jakości i bezpieczeństwa oferowanych usług.

„Bardzo nas cieszy, że klienci z sektora finansowego, który bezsprzecznie uznawany jest za jeden z najbardziej wymagających w zakresie bezpieczeństwa i solidności świadczenia usług, wybierają ofertę sieci ATMAN” — powiedział Maciej Krzyżanowski, wiceprezes zarządu ATM S.A. „Obecnie obsługujemy kilkadziesiąt instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, z których większość znajduje się w ścisłej czołówce największych podmiotów w Polsce” — dodał Maciej Krzyżanowski.

Przedstawiciele branży finansowej wybierają ATM jako wiarygodnego dostawcę m.in. usług dostępu do Internetu i transmisji danych oraz kolokacji serwerów. Wszystkie charakteryzują się wieloletnimi umowami abonamentowymi. Świadczone usługi objęte są systemem zarządzania jakością zgodnym z normą PN-EN ISO 9001:2001 oraz systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnym z normą ISO/IEC 27001:2005.

Rozbudowa infrastruktury telekomunikacyjnej podstawą rozwoju biznesu
Oprócz stałego zwiększania liczby klientów z sektora finansowego, ATM S.A. z powodzeniem udaje się rozwijać sprzedaż usług telekomunikacyjnych w pozostałych segmentach rynku (w pierwszym półroczu 2010 roku dynamika wzrostu liczby wszystkich klientów wyniosła 17% w porównaniu do analogicznego okresu 2009 roku). Głównymi odbiorcami usług telekomunikacyjnych spółki w dalszym ciągu pozostają operatorzy telekomunikacyjni, natomiast systematycznie rośnie udział mediów tradycyjnych i portali internetowych oraz firm z sektora handlowego i przemysłowego.

ATM S.A. w swoich zasobach posiada dwa centra danych o łącznej powierzchni ponad 5800 m kw., 8 metropolitalnych sieci światłowodowych w największych miastach Polski, 4500 km łączy międzymiastowych i 4400 km łączy międzynarodowych. Spółka systematycznie inwestuje w rozwój usług opartych na centrach danych, obecnie realizując dwa projekty: inwestycyjne w tym obszarze, tj. wyposażenie centrum kolokacyjnego Telehouse.Poland oraz budowę CI ATM w Warszawie.

źródło: ATM

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112