News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Focus Telecom Polska zmienia nazwy handlowe usług

Cloud.PBX, cloud.IVR, cloud.CallCenter, cloud.CRM – tak od 1 maja 2012 brzmią nowe nazwy usług Focus Telecom Polska – dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych dla biznesu. Określenie virtual w nazwach usług zastąpione zostało słowem cloud, bezpośrednio nawiązującym do modelu chmury obliczeniowej, na którym opierają się rozwiązania oferowane przez firmę.

@@@reklama@@@

Zmiany nazewnictwa dotyczą następujących rozwiązań w ofercie Focus Telecom Polska:

  • narzędzia do gromadzenia danych i delegowania zadań pracownikom – cloud.CRM (dawne Virtual CRM),
  • systemu zapowiedzi głosowych, dzięki któremu dzwoniący zostają automatycznie przekierowani do odpowiednich działów lub osób w firmie – cloud.IVR (dawne Virtual IVR),
  • wirtualnej centrali telefonicznej, dającej kontrolę nad wszystkimi połączeniami telefonicznymi w przedsiębiorstwie – cloud.PBX (dawnej Virtual PBX),
  • rozwiązania do wsparcia sprzedaży i budowania trwałej relacji z Klientem – cloud.CallCenter (dawne Virtual Call Center).

- Wszystkie nasze usługi tworzone są w modelu cloud computing. Uznaliśmy, że warto to podkreślić w nazewnictwie oferowanych przez nas rozwiązań. Dlatego zdecydowaliśmy się na tę wizerunkową zmianę nazw handlowych – mówi Jacek Piątkowski, Dyrektor Sprzedaży Focus Telecom Polska.

Na czas zmiany nazewnictwa przypadło również rozszerzenie funkcjonalności usługi cloud.PBX. Nowe możliwości centrali telefonicznej w chmurze to m.in. monitoring linii, limitowanie kwotowe ilości wykonywanych połączeń per użytkownik, transfer nadzorowany z poziomu centrali i panel konfiguracyjny dla modułów sekretarskich Yealink.

źródło: Focus Telecom

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112