News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Słuchawki Jabra w Telekomunikacji Polskiej


GN Netcom, producent zestawów słuchawkowych pod marką Jabra, wyposażył Call Center firmy Telekomunikacja Polska w profesjonalne zestawy słuchawkowe.

@@@reklama@@@

Telekomunikacja Polska zdecydowała się na słuchawki Jabra ze względu na ich jakość i cenę oraz dobre warunki wsparcia technicznego po zakończeniu procesu sprzedaży. Przed ostatecznym wyborem, 100 konsultantów miało możliwość osobistego przetestowania zestawów słuchawkowych. Słuchawki, na których pracują agenci Call Center musiały być bardzo wytrzymałe na uszkodzenia i wyposażone w funkcje umożliwiające wysoką jakość prowadzonych rozmów oraz zapewniające sprawną obsługę klienta. Ze względu na głośne pomieszczenie i częstotliwość prowadzonych rozmów, pod uwagę brano takie czynniki jak redukcja szumów otoczenia i dobra akustyka zapewniająca ochronę słuchu. Duże znaczenie miała również wysoka ergonomia użytkowania, prostota obsługi oraz pełna kompatybilność z pozostałymi elementami infrastruktury technicznej wykorzystywanej w CRM (w tym urządzeń końcowych). Biorąc pod uwagę komfort użytkowania i funkcjonalność, ostatecznie Telekomunikacja Polska wybrała 295 sztuk słuchawek Jabra GN2100 duo oraz 210 sztuk słuchawek GN BIZ2400 NC.

Przewodowe słuchawki Jabra GN2100 charakteryzują się niewielką wagą i ergonomicznym kształtem. Użytkownicy mają do wyboru dwa opatentowane wysięgniki oraz mikrofon z redukcją szumów. Dzięki temu, słuchawki dobrze sprawdzają się w głośnych pomieszczeniach biurowych, a dzięki wyciszeniu szumów w tle oraz wzmocnieniu głosu rozmówcy, zapewniają wrażenie rozmowy w cztery oczy.

Słuchawki Jabra BIZ2400 charakteryzują się wyjątkowo trwałą konstrukcją. Nowym rozwiązaniem jest opatentowany wysięgnik FreeSpin umożliwiający obrót o 360 stopni, który jest odporny na złamanie. Wysoką jakość dźwięku zapewniają głośniki neodymowe, a pozłacane styki podnoszą jakość transmisji głosu. Dodatkowo słuchawki częściowo zostały wykonane ze stali chirurgicznej, a przewód został wzmocniony kevlarem.

Oba modele zestawów słuchawkowych zostały ponadto wyposażone w technologię PeakStop, która zabezpiecza użytkowników przed szkodliwymi skokami natężenia dźwięku o ciśnieniu akustycznym powyżej 118 db.

„Wybraliśmy rozwiązania marki Jabra, ponieważ najlepiej spełniają nasze oczekiwania. Braliśmy pod uwagę przede wszystkim wysoką jakość oferowanego sprzętu, jak i korzystną cenę. Ważnym elementem, który wpłynął na ostateczną decyzję była również kompatybilność z systemem telekomunikacyjnym firmy Alcatel, na którym działa Contact Center. Dodatkowym atutem GN Netcom jest także elastyczne wsparcie techniczne, co pozwala na optymalizację organizacji pracy” - podsumowuje Norbert Matuszewski, Kierownik Działu Wsparcia Operacji w Telekomunikacji Polskiej.

Słuchawki Jabra zostały dostarczone przez Veracomp i stanowią część obecnego wyposażenia Call Center TP.

źródło: Jabra

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112