News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Frost & Sullivan: Wprowadzenie nowych usług bodźcem do rozwoju rynku telekomunikacyjnego w Polsce i krajach CEE


Spowolnienie ekonomiczne oraz rygorystyczna polityka regulacyjna spowodowały spadek wartości rynku telekomunikacyjnego nie tylko w Polsce, ale także w krajach regionu Europy Środkowej i Wschodniej (Central Eastern Europe – CEE). Wyzwaniem dla operatorów jest ponadto zwiększająca się dojrzałość rynków i tym samym rosnące nasycenie głównych segmentów. Według Frost & Sullivan, sposobem na rozwój rynku telekomunikacyjnego w najbliższych latach jest korekta stosowanych modeli biznesowych, rozwój usług szerokopasmowych oraz rozwoj usług dodanych typu płatności mobilne czy M2M (machine to machine).

@@@reklama@@@

Z nowej analizy Frost & Sullivan, globalnej firmy doradczej, pt. Telekomunikacja w Europie Środkowo-Wschodniej: Przegląd Najważniejszych Rynków 2010 wynika, że rynek telekomunikacyjny w krajach regionu uzyskał w roku 2009 przychody w wysokości 23 miliardów euro i szacuje się, że w 2014 roku osiągnie 27 miliardów euro. Kraje, które zostały objęte analizą to Bułgaria, Czechy, Węgry, Polska i Rumunia.

„Spowolnienie ekonomiczne, ale przede wszystkim zredukowanie stawek MTR (za zakończenie połączeń telefonicznych) oraz dalsze kurczenie się rynku telefonii stacjonarnej – to główne czynniki, które wpłynęły na warość rynku telekomunikacyjnego w Polsce” – stwierdza Edyta Kosowska, analityk z warszawskiego oddziału Frost & Sullivan.

„Obecnie, największy potencjał wzrostu na rynku oferuje sektor usług szerokopasmowych” – dodaje Edyta Kosowska – „Zapotrzebowanie na szybki internet będzie rosło, szczególnie na takie technologie jak FTTH/B lub EuroDOCSIS 3.0, jak również mobilny dostęp szerokopasmowy, zwłaszcza w obszarach peryferyjnych. Konieczne są jednak inwestycje w infrastrukturę, które będzie można zrealizować m.in. dzięki wsparciu Unii Europejskiej.”

Ważnym czynnikiem wpływającym na wzrost przychodów na rynku telekomunikacyjnym jest również rozwój usług dodanych, takich jak mobilne płatności, m-commerce czy M2M. Operatorzy będą dodatkowo czerpać korzyści ze zwiększonego zainteresowania zaawansowanymi rozwiązaniami ICT dla sektora przedsiębiorstw, takimi jak komunikacja zunifikowana czy usługi telekonferencyjne.

Strategie operatorów telekomunikacyjnych w Polsce oraz krajach CEE są podobne do stosowanych w krajach Europy Zachodniej: głównym zadaniem jest skupienie się na już istniejących klientach, jako że zdobywanie nowych jest o wiele bardziej kosztowne. Kluczowym elementem tej strategii będzie poszerzenie istniejącej oferty o nowe usługi.

„Dodatkowym wyzwaniem dla operatorów w Europie Środkowo-Wschodniej będzie dalsza restrykcyjna polityka regulatorów rynku. Większość z nich, nawet tych mniej aktywnych od tej pory, będzie przestrzegać wytycznych Komisji Europejskiej i skupiać się na ułatwianiu dostępu do rynku dla innych uczestników” – podkreśla Edyta Kosowska –“Skutkiem tego konkurencja znacznie się zaostrzy”.

Konkurencja, zwłaszcza na rynku usług szerokopasmowych, zmusi operatorów do dokonania analizy obecnie stosowanych modeli biznesowych. Zwykłe dostarczanie łącz nie będzie już gwarantować zysków na odpowiednim poziomie; operatorzy będą musieli przesunąć się w górę łańcucha wartości i stać się dostawcami dla użytkownika końcowego.

„Operatorzy telekomunikacyjni posiadający znaczącą siłę przetargową i ustaloną bazę klientów będą w stanie dyktować warunki” - stwierdza Kosowska – „Tworzenie modeli biznesowych z korzystnym podziałem dochodów lub nabywanie przedsiębiorstw będących istniejącymi uczestnikami rynku powinno pomóc operatorom w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej oraz zdobyciu dodatkowych źródeł przychodu z nowych usług”.

źródło: Frost & Sullivan

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112