Firma HTC,
międzynarodowy lider projektowania urządzeń mobilnych,
mianuje na stanowisko chief content officer w HTC Shashi Fernando,
pełniącego uprzednio funkcję CEO w firmie Saffron Digital.
Shashi Fernando zostanie zatrudniony w centrali firmy w Taoyuan na Tajwanie i będzie podlegać bezpośrednio Peterowi Chou,
CEO firmy HTC.
Nominacja odzwierciedla dążenie HTC do uczynienia z cyfrowych treści kluczowego elementu oferowanych urządzeń.
Shashi Fernando będzie odpowiedzialny za globalną strategię HTC w tej dziedzinie i regionalne wdrożenia.
@@@reklama@@@
„Shashi Fernando ma ogromne doświadczenie w dziedzinie tworzenia cyfrowych treści i cieszę się,
że będzie twórcą strategii HTC w tym zakresie.” – powiedział Peter Chou,
CEO HTC Corporation.
„Cyfrowe usługi będą kluczowym elementem naszych rozwiązań i przyszłych sukcesów.”
„HTC jest bardzo ambitną firmą,
o wielkim doświadczeniu i kompetencjach do realizacji tych ambicji.” – powiedział Shashi Fernando.
„Bardzo cieszę się,
że będę mógł pracować nad strategią HTC w zakresie dostarczanych treści i z niecierpliwością czekam na prezentację nowych usług klientom HTC na całym świecie.”
Shashi Fernando,
przed dołączeniem do HTC,
pełnił funkcję CEO w Saffron Digital,
firmie założonej w 2006 roku w celu dostarczania wysokiej jakości,
bezpiecznych cyfrowych usług.
Firma zyskała reputację innowacyjnej technologicznie i stała się pionierem technologii medialnych i cyfrowej rozrywki.
Saffron Digital została kupiona przez HTC w lutym tego roku.
Shashi Fernando znalazł się na liście Top 50 kadry kierowniczej,
opublikowanej przez magazyn Mobile Entertainment w roku 2009 i 2010.
Saffron Digital znajduje się obecnie na liście Deloitte Fast 50 Technology i Media Momentum Top 100 firm zajmujących się cyfrowymi mediami.
David McDonald,
chief operating officer w firmie Saffron Digital,
będzie pełnił funkcję CEO w Saffron,
będącej strategicznym partnerem HTC.
źródło: HTC
@@@dt@@@
|