News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
W ASTER nawet o połowę taniej


„ASTER – o – NOMICZNE promocje”, pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowa ASTER. Operator zachęca w niej do zakupu swoich usług w pakietach, oferując nawet 50% rabat. Działania marketingowe będą prowadzone do połowy grudnia br.

@@@reklama@@@

Kampania będzie realizowana w dwóch etapach. W pierwszym, który właśnie się rozpoczął, emitowane będą spoty radiowe skierowane zarówno do młodych, jak i starszych odbiorców. Reklamy będą mieli okazję usłyszeć słuchacze RMF Maxxx (w Krakowie i Zielonej Górze), Eski (w Warszawie) oraz radia Złote Przeboje (w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze). Od 1 października, kampania obejmie swoim zasięgiem także prasę, telewizję, kina (Multikino), Internet oraz outdoor i środki komunikacji miejskiej.

- Chcemy pokazać, że klient ASTER może stworzyć własny, dostosowany do swoich potrzeb pakiet usług telekomunikacyjnych, dzięki czemu może zaoszczędzić nawet do 50%. Kombinacji jest mnóstwo, bo obok pakietów telewizji cyfrowej i analogowej, szerokopasmowego Internetu, oferujemy również Internet mobilny, telefonię stacjonarną i komórkową. Abonenci ASTER mogą także skorzystać z wypożyczalni filmów VoD. - tłumaczy Joanna Pasynkiewicz, Wiceprezes Zarządu ASTER.

Reklamy ASTER prezentujące atuty oferty operatora będą emitowane w prasie (Metro, Gazeta Wyborcza oraz Gazeta Lubuska), telewizji (na kanałach TVP Info oraz na kanałach tematycznych TVN) oraz w pięciu kinach sieci Multikino. Kampanię uzupełni reklama w Internecie – na portalach Onet.pl, Gazeta.pl, Iplex.pl oraz Mojemiasto.pl – oraz na nośnikach zewnętrznych (ASTER zdecydował się na zastosowanie nieinwazyjnych nośników – citylightów). Reklama pojawi się także w warszawskim metrze, tramwajach oraz na ekranach telewizorów w sklepach Saturn i Media Markt. Równolegle będą prowadzone działania BTL w salonach ASTER. 

źródło: ASTER

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112