15 stycznia br.
rusza nowa kampania reklamowa Netii wspierająca ofertę „Internet bez VAT”.
W spocie telewizyjnym Tomasz Kot,
będący Twarzą Netii,
tym razem wciela się w rolę muzyka orkiestry dętej oraz jej frontmana,
z pasją wyśpiewującego treść promocji.
@@@reklama@@@
W najnowszej odsłonie kampanii reklamowej Netii,
Tomasz Kot występuje w towarzystwie muzyków z orkiestry reprezentacyjnej Ochotniczej Straży Pożarnej w Nadarzynie.
W warstwie muzycznej spot jest nawiązaniem do poprzedniej kampanii,
„Transu w Netii”,
która spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem,
o czym świadczy ponad 2 mln odsłon na portalu YouTube.
„Podobnie jak w przypadku wszystkich dotychczasowych kampanii reklamowych Netii,
również tym razem chcieliśmy tak skonstruować przekaz promocyjny,
aby jego oglądanie było dla widza dobrą zabawą,
a sam spot wyróżnił się z bloku reklamowego.
Jak zwykle doskonała rola Twarzy Netii – Tomasza Kota pomaga w osiągnięciu tego celu” – powiedział Michał Dolny,
Dyrektor Marketingu Netii.
Kampania reklamowa będzie prowadzona w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych,
stacjach radiowych oraz w Internecie.
Wsparta będzie również działaniami BTL.
Spot został nakręcony w studiu koncertowym Polskiego Radia im.
Witolda Lutosławskiego.
Promocja „Internet bez VAT” została wprowadzona na początku stycznia 2011 r.
Klienci,
którzy z niej skorzystają zapłacą za abonament w pakiecie z telefonem kwotę obniżoną o wartość podatku VAT (23 proc.) nawet przez cały okres trwania umowy.
źródło: Netia
@@@zbvt@@@
|