W czerwcu br.
ruszyła kampania Orange reklamująca domowy Internet.
Jest ona realizowana na ekoplakacie – nowym,
ekologicznym podłożu do druku oferowanym przez Cityboard Media.
Z tej okazji na początku czerwca odbyło się w Warszawie spotkanie przedstawicieli Orange,
Cityboard Media i mediów połączone z prezentacją ekoplakatu.
@@@reklama@@@
Podczas spotkania reprezentanci Cityboard Media – Marta Bryła (pełnomocnik zarządu) i Michał Stan (prezes zarządu) opowiedzieli zebranym gościom o genezie wprowadzenia ekoplakatu na polski rynek oraz o szczegółach technicznych tego nowego podłoża do druku.
Przybliżyli także program społecznej odpowiedzialności biznesu realizowany przez firmę.
Jego filarem jest projekt Oko na eko,
w ramach którego firma wdraża rozwiązania przyjazne środowisku.
– Wybór proekologicznych rozwiązań staje się nieuchronnie wymogiem – i ze strony konsumentów i partnerów biznesowych.
Dlatego właśnie proponujemy klientom korzystanie z ekoplakatu – i dziękujemy Państwu za ten wybór.
Mamy nadzieję,
że ta kampania będzie dla Państwa zachętą do korzystania z tego produktu w przyszłości – mówił prezes Michał Stan do przedstawicieli Orange.
Orange jako pierwszy klient Cityboard Media zdecydował się na wybór proekologicznego podłoża dla swojej ogólnopolskiej kampanii promującej domowy Internet.
– Jesteśmy otwarci na wszystkie nowe rozwiązania w reklamie.
Do propozycji Cityboard Media przekonała nas wysoka jakość użytego materiału i fakt,
że jest on przyjazny dla środowiska.
Dla Grupy TP działania proekologiczne to bardzo ważna część biznesu – komentuje Wojciech Jabczyński,
rzecznik prasowy Grupy TP.
Cityboard Media oferuje ekoplakat jako jedyna i pierwsza firma w Polsce.
Po zakończonej kampanii może on zostać przetworzony na regranulat,
będący surowcem dla wyrobu przedmiotów stosowanych w budownictwie,
przemyśle samochodowym,
ogrodnictwie lub wykorzystany jako źródło energii.
Ekoplakat nie wymaga stosowania wody i kleju: montaż na nośniku odbywa się przy zastosowaniu systemu specjalnych uchwytów,
stanowiących autorskie rozwiązanie Cityboard Media.
To sprawia,
że ekoplakat można przewieszać na inne nośniki czy wykorzystać w późniejszym terminie,
a ponadto uniezależnia termin montażu od warunków atmosferycznych.
Druk na ekoplakacie odbywa się z wykorzystaniem najnowszych technologii.
Nowe podłoże zapewnia odwzorowanie kolorów,
powodując,
że reklama wygląda tak samo dobrze na plakacie i na ekranie komputera.
Cechy ekoplakatu gwarantują wysoką jakość reklamy: jest odporny na działanie czynników zewnętrznych,
więc reklama na nim umieszczona zachowuje swój wygląd przez cały okres ekspozycji,
a to wpływa korzystnie na percepcję reklamy i wizerunek klienta.
źródło: Orange
@@@dt@@@
|