News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Jabra BIZ 1900 dla call centers - niska cena, wysoka jakość

Jabra, wiodąca marka innowacyjnych zestawów słuchawkowych przedstawiła serię zestawów przeznaczonych dla call centers - Jabra BIZ 1900.

@@@reklama@@@

Charakteryzują się one korzystnym stosunkiem ceny do jakości i zapewniają wysoki wskaźnik zwrotu z inwestycji (ROI). Urządzenia zostały wyposażone w funkcje, które są implementowane w profesjonalnych zestawach bardzo wysokiej jakości. Należą do nich: mikrofony z redukcją szumów, które odfiltrowują niepożądane odgłosy tła oraz technologia PeakStopTM, która chroni użytkowników przed szkodliwymi dźwiękami powodującymi szok akustyczny.

„Dostrzegamy zapotrzebowanie na zestawy w przystępnej cenie przeznaczone dla call centers. Taki trend zaobserwowaliśmy zwłaszcza na rynkach outsourcingowych, gdzie decydującym czynnikiem są koszty” — powiedział Henrik Brodersen, menedżer produktów w firmie Jabra. — „Wszystkie funkcjonalności Jabra BIZ 1900 typowe są dla zestawów słuchawkowych z wyższej półki. Jabra BIZ 1900 zapewnia profesjonalną jakość dźwięku i ochronę słuchu użytkowników. Przedsiębiorcy rozważający zakup zestawu z naszej nowej serii nie muszą dokonywać wyboru pomiędzy ceną a jakością. Dodatkowo zestawy Jabra BIZ 1900 charakteryzują się wysokim wskaźnikiem zwrotu z inwestycji (ROI). To szczególnie ważne w stale zmieniających się warunkach rynkowych, kiedy to firmy poddawane są ciągłej presji w aspekcie redukcji kosztów, zwiększania wydajności i jednoczesnego zachowania wysokiej jakości.”

Nowa seria dostępna jest w dwóch wersjach - Jabra BIZ 1900 QD (Quick Disconnect) i Jabra BIZ 1900 USB.

Jabra BIZ 1900 QD zaprojektowano pod kątem tradycyjnych telefonów biurkowych, przy czym konstrukcja tych zestawów pozwala użytkownikom na migrację do sprzętowych telefonów IP. Natomiast wersja Jabra BIZ 1900 USB odpowiada na rosnący popyt na ekonomiczne zestawy profesjonalnej jakości przeznaczone dla telefonii komputerowej. Jabra BIZ 1900 USB zapewnia użytkownikom szerokopasmowy dźwięk. Zestawy dostępne są w wersjach jedno- i dwuusznych.

Zestawy można dopasować do indywidualnych preferencji użytkowników, a lekka konstrukcja z nausznikami ze sztucznej skóry zapewnia całodzienny komfort pracy. Mikrofony z redukcją szumów powodują, że rozmówcy nie słyszą niepożądanych dźwięków tła i zyskują wrażenie rozmowy w cztery oczy. Po obu stronach mikrofonu wytwarza się takie samo ciśnienie, co sprawia, że membrana nie wpada w wibracje i niepotrzebne dźwięki nie są odtwarzane w czasie rozmowy. Natomiast głos użytkownika dociera do membrany z jednej strony i dlatego jest wyraźnie odwzorowywany. Technologia PeakStopTM redukuje dźwięki o głośności powyżej 118 dB chroniąc użytkowników przed szokiem akustycznym.

źródło: Jabra

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112