News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Alcatel-Lucent wprowadza na rynek pierwsze rozwiązanie do optymalizacji organizacji pracy

Firma Alcatel-Lucent poinformowała o wprowadzeniu na rynek przełomowego rozwiązania przeznaczonego do zarządzania wszystkimi zasobami przedsiębiorstwa związanymi z obsługą klienta. System uwzględnia doskonalenie kwalifikacji pracowników, a także szkolenia w przypadku zarówno osób bezpośrednio kontaktujących się z klientem, jak i pracowników zaplecza.

@@@reklama@@@

Pakiet Genesys Workforce Optimization (WFO), stanowiący część rozwiązania Genesys 8 firmy Alcatel-Lucent, analizuje wydajność pracowników we wszystkich kanałach komunikacji. Obejmuje to serwisy społecznościowe, wiadomości SMS oraz czaty internetowe w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie zawiera nowe, rozbudowane funkcje centralnego definiowania kompetencji pracowników i zarządzania nimi, a także przydzielania zadań z uwzględnieniem kryteriów wydajności. Efektem są plany szkoleń i harmonogramy, dzięki którym powstaje bardziej dynamiczna, wydajna i skuteczna struktura organizacyjna, a jednocześnie obniżeniu ulegają koszty obsługi i administracji.

„Liczba pracowników w naszym przedsiębiorstwie rośnie. Dlatego też doceniamy mechanizmy zwiększania produktywności i wydajności pracowników poprzez lepszą organizację ich pracy. Obejmuje to zarządzanie pracownikami i szkolenia prowadzone w czasie rzeczywistym” — powiedział Han San Lim, dyrektor centrum kontaktów z klientami w firmie Shangri-La Hotels. „Dzięki precyzyjnemu określeniu luk kompetencyjnych, prowadzeniu szkoleń przeznaczonych dla konkretnych osób oraz szybkiej ocenie wpływu na działalność przedsiębiorstwa jesteśmy w stanie zwiększyć efektywność pracowników. Możemy także dostosować obsługę klientów do ich konkretnych potrzeb, zapewniając udział odpowiedniego personelu o właściwych kwalifikacjach. W efekcie zadowolenie naszych klientów rośnie”.

„Klienci oczekują dziś obsługi realizowanej przez pracowników z różnych działów przedsiębiorstwa, umiejących korzystać z wielu kanałów komunikacji przeznaczonych do kontaktu z firmą” — stwierdził Jim Davies z firmy Gartner. „Skuteczna integracja zwykle odseparowanych funkcji contact center, takich jak szkolenia, tworzenie harmonogramów i zarządzanie wydajnością, w połączeniu ze scentralizowanym zarządzaniem kompetencjami, stanowi kluczowy element umożliwiający usprawnienie organizacji pracy”.

Rozwiązanie Genesys WFO korzysta z unikalnego pięciostopniowego modelu budowania efektywności pracowników. Pozwala on firmom ograniczyć koszty i zrealizować cele rozwojowe, a jednocześnie zwiększyć poziom zadowolenia klientów. Funkcje pakietu obejmują zarządzanie personelem, rejestrowanie i zarządzanie jakością oraz zarządzanie kompetencjami i wydajnością. Funkcje te umożliwiają: 1) planowanie i tworzenie harmonogramów dla personelu w całym przedsiębiorstwie; 2) przydzielanie zadań z wykorzystaniem mechanizmów inteligentnej dystrybucji udostępnianych przez platformę Genesys; 3) kontrolowanie i wprowadzanie zmian w czasie rzeczywistym; 4) analizowanie danych i znajdowanie korelacji z lukami kompetencyjnymi; 5) tworzenie grup kompetencyjnych na podstawie szczegółowo określonych potrzeb w zakresie szkoleń i precyzyjnie zdefiniowanych harmonogramów.

System Genesys WFO jest częścią pakietu rozwiązań Genesys 8, renomowanego oprogramowania używanego przez wiele przedsiębiorstw do obsługi klienta z wykorzystaniem wszystkich kanałów komunikacji, m.in. tradycyjnych połączeń głosowych oraz serwisów społecznościowych. Oprogramowanie Genesys 8 stanowi odpowiedź na podstawowe potrzeby firm dzięki umożliwieniu realizacji prostej, skoordynowanej interakcji z klientem z wykorzystaniem różnych kanałów i punktów kontaktu. Istotna jest także optymalizacja procesów obsługi klienta w ramach przedsiębiorstwa i firm współpracujących, jak również możliwość oceny osiąganych wyników. Oprogramowanie Genesys 8 pomaga firmom w zintegrowaniu wszystkich punktów interakcji i kontaktu, co umożliwia zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta we właściwym czasie, niezależnie od wykorzystywanego kanału. Funkcje dynamicznej obsługi klienta korzystają z wbudowanych mechanizmów przekierowywania przy użyciu protokołu SIP oraz funkcji przekierowywania do wielu kanałów, dostępnej w systemie Genesys 8. Wyjątkowe funkcje analityczne uwzględniają wymagania dotyczące obsługi klienta oraz osiągane wyniki.

Rozwiązanie Genesys WFO jest już dostępne na rynku.

źródło: Alcatel-Lucent 

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112