News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Telefon komórkowy w roli portfela - badania Alcatela-Lucenta


Badania wskazują, że młodzi konsumenci są gotowi do wykorzystywania telefonów komórkowych jako portfela. 89% respondentów chce płacić w ten sposób ze względu na wygodę i przenośność.

@@@reklama@@@

Ze sponsorowanych przez firmę Alcatel‑Lucent badań rynku wynika, że klienci indywidualni potwierdzają silne zainteresowanie wykorzystywaniem swoich telefonów komórkowych jako portfela. Wnioski te sformułowano w ramach badań rynku młodych konsumentów, mających na celu określenie atrakcyjności usługi mobilnego portfela. Firma Alcatel-Lucent przeprowadziła te dwutygodniowe badania latem bieżącego roku wśród członków działającego pod jej auspicjami panelu badawczego Youth Lab. Badania wykazały, że 81% respondentów jest silnie zainteresowanych taką usługą i że 89% ankietowanych byłoby gotowych do płacenia za nią miesięcznej opłaty.

Panel Youth Lab liczy 226 członków pochodzących z 10 krajów, w tym z Hiszpanii, Brazylii, Francji, Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Chin, Meksyku, Niemiec, Włoch i Japonii. Osoby te w większości używają już telefonu komórkowego do mikropłatności, np. za dzwonki do telefonów, i mogły zaoferować świeże spojrzenie na atrakcyjność usług mobilnego portfela. Najważniejsze z wyników ankiety dotyczyły atrakcyjności różnych scenariuszy zastosowań oraz stwarzanych przez nie możliwości oszczędzania czasu. Najbardziej atrakcyjna dla respondentów była opcja „kupowanie biletu do kina bez potrzeby czekania w kolejce”. 75% respondentów było zainteresowanych „kuponami opartymi na lokalizacji” i „kuponami opartymi na profilu”.

Trzy zastosowania cieszące się największym zainteresowaniem (ponad 85%) to:

- wgląd w saldo portfela i otrzymywanie pokwitowania z transakcji w czasie rzeczywistym,
- płacenie przez telefon komórkowy za transport publiczny,
- otrzymywanie biletów elektronicznych.

Na potrzeby tego badania mobilny portfel opisano następująco. Nie trzeba już będzie nosić wszystkich tych kart, które teraz wypełniają portfel, gdyż usługi te będą dostępne przez telefon komórkowy. Przy użyciu telefonu komórkowego będzie można bezpiecznie płacić rachunki i robić zakupy w punktach sprzedaży detalicznej. Telefon komórkowy będzie można powiązać ze swoimi kartami kredytowymi, kontami bankowymi i/lub z rachunkiem za telefon komórkowy. W telefonie komórkowym będzie można przechowywać wszystkie posiadane karty lojalnościowe, kupony, karty upominkowe, itp. Telefon komórkowy może nawet zastąpić kartę dostępową i kartę członkowską. Będzie można również oglądać na nim wyciągi z konta bankowego, rachunki lub pokwitowania z płatności kartą kredytową, punkty lojalnościowe, saldo na kartach upominkowych itp.

„Potrzeby użytkowników z różnych rynków są różne. Dlatego właśnie usługa mobilnego portfela (MWS — ang. Mobile Wallet Service) Alcatela-Lucenta może być elastycznie dostosowywana do potrzeb rynków rozwijających się i już rozwiniętych” - powiedział Toon Coppens, dyrektor ds. marketingu usługi Mobile Wallet Service w firmie Alcatel-Lucent. „Usługa MWS jest rozwiązaniem ‘pod klucz’ przeznaczonym dla operatorów telefonii komórkowej, którzy mogą dzięki niej udostępniać klientom płatności mobilne i programy marketingowe, transfer środków między osobami, spersonalizowane kupony zbliżeniowe (NFC — ang. Near Field Communications) oraz usługi handlu mobilnego”.

źródło: Alcatel‑Lucent

@@@dt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112