News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Zimowy chaos na światowych lotniskach sprzyja wykorzystaniu systemów wideokonferencyjnych i telepresence

Stawiając na komunikację wizualną i publicznie dostępne sale konferencyjne z systemem telepresence tysiące menadżerów w Europie zaoszczędziło sobie nocy spędzonej na lotnisku.

@@@reklama@@@

W ostatnich tygodniach firma Polycom, światowy lider w dziedzinie technologii telepresence oraz komunikacji audiowizualnej, odnotowała rekordowo wysokie wykorzystanie rozwiązań wideokonferencyjnych i telepresence. Wszystko za sprawą nieoczekiwanego grudniowego paraliżu komunikacyjnego spowodowanego obfitymi opadami śniegu.

W Wigilię Bożego Narodzenia anulowano 400 z 1600 połączeń z paryskiego lotniska Roissy-Charles de Gaulle, ewakuowano też jeden z terminali, bo na dachu zalegał śnieg. W Brukseli samoloty notowały wielogodzinne opóźnienia, podobnie w Niemczech i we Włoszech. To kontynuacja zeszłotygodniowego paraliżu kiedy to czasowo zamykane były europejskie lotniska nieprzygotowane do walki z mrozem I śniegiem (brakowało m.in. pługów i płynów do odmrażania). W Paryżu, Brukseli, Londynie, Dublinie czy Frankfurcie nad Menem codziennie odwoływano setki lotów, a ruch na większości był w znacznej mierze utrudniony i nieprzewidywalny. Tysiące osób utknęły na lotniskach w różnych częściach kontynentu. Dziś słyszymy o śnieżycy paraliżującej okolice Nowego Jorku (zapowiadane opady rzędu 40-60 cm!). Ze względu na pogodę w niedzielę wieczorem zamknięto aż do rana następnego dnia porty lotnicze im. Kennedyego oraz Newark. La Guardia przyjmowała po kilka samolotów na godzinę. Na Wschodnim Wybrzeżu Stanów Zjednoczonych odwołano blisko 2700 lotów krajowych i zagranicznych, w tym ok.1440 w Nowym Jorku.

Firma Regus, klient Polycom, zarządzająca największą globalną siecią 2500 publicznie dostępnych sal wideokonferencyjnych oraz sal wyposażonych w systemy immersive telepresence amerykańskiego lidera branży, odnotowała od poprzedniego paraliżu komunikacyjnego związanego z wybuchem wulkanu na Islandii wzrost wykorzystania rzędu 50 procent. Obecnie oddziały firmy Regus nadal odnotowują zwiększoną ilość rezerwacji, ponieważ osoby podróżujące poszukują alternatywnych metod, które pozwoliłyby na płynne prowadzenie 'zwykłej działalności biznesowej’ bez konieczności fizycznej obecności w odległych miejscach.

Chris Prowse z Polycom dodaje: „Obserwując wzrost wykorzystania rozwiązań wideokonferencyjnych, widzimy w tym wielką szansę na dalszą ich popularyzację. Mamy nadzieję, że choćby konieczność wypróbowania naszych rozwiązań w tych trudnych zimowych warunkach skłoni wielu menadżerów do refleksji, a urządzenia oferowane przez Polycom znajdą nowych zwolenników, którzy zaakceptują formę wirtualnych spotkań nie tylko w okresach nieprzewidzianych zdarzeń.”

Doświadczeni paraliżem wywołanym chmurą wulkaniczną znad Islandii w kwietniu i maju br. wiele organizacji i przedsiębiorstw, które uświadomiły sobie jaki wpływ mogą mieć zewnętrzne zdarzenia na działalność biznesową, postanawia korzystać z najnowszych technologii, by ograniczyć konieczność podróżowania. Rozwiązania telepresence firmy Polycom dają możliwość współuczestnictwa w ważnych naradach i spotkaniach firmowych, pozwalają na komunikację z pracownikami, partnerami i kontrahentami oraz utrzymanie odpowiedniego poziom produktywności także w okresach przestojów lotniczych, czy kolejowych.

źródło: Polycom

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112