News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Oszczędność czasu i pieniędzy - konsumenci o potencjale innowacji. Wyniki badania UPC Polska

Aż 85% badanych konsumentów stwierdza, że korzystanie z innowacyjnych produktów i usług czyni życie prostszym i wygodniejszym, a 59% uważa, że można dzięki nim zaoszczędzić – wynika z badań[1] przeprowadzonych na zlecenie UPC Polska, lidera branży kablowej. Badanie potwierdziło, że Polacy nie tylko dostrzegają korzyści wynikające z sięgania po innowacyjne rozwiązania, ale także chętnie podążają za zmianami na rynku. Sektor kablowy jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się branż, udostępniając klientom świat informacji i rozrywki dzięki interaktywnej telewizji cyfrowej, szerokopasmowemu Internetowi i usługom telefonicznym.

@@@reklama@@@

Konsumenci wskazali branże i usługi, w których innowacyjność jest elementem niezbędnym dla ich konkurencyjności. Są to w pierwszej kolejności usługi dostępu do Internetu, branża komputerowa i telewizja cyfrowa. Doceniamy także innowacyjność sprzętów gospodarstwa domowego oraz branży motoryzacyjnej i bankowej.

„Innowacje stały się warunkiem koniecznym dla firm funkcjonujących w epoce społeczeństwa informacyjnego. To właśnie wiedza i pomysł są najlepszym „towarem” jaki można wytworzyć i który przekłada się na sukces biznesowy. (…) Co więcej, to właśnie konsumenci zaczęli domagać się innowacyjnych produktów, które ułatwiają im codzienną egzystencję i to oni na nowo zdefiniowali w dużej mierze pojęcie innowacyjności.” – twierdzi Dr Krzysztof Krejtz, Kierownik Laboratorium Badań Internetu w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, Prezes Zarządu ‘ORIAQ on-line research’ w Grupie IQS.

Innowacyjne usługi cyfrowe fundamentalnie zmieniają sposoby korzystania z rozrywki czy informacji. Z superszybkim Internetem multimedialne zasoby sieci stały się dostępne natychmiast, interaktywna telewizja cyfrowa z nagrywarką daje nam swobodę i uniezależnia od ramówki telewizyjnej, telewizja HD wzbogaca doznania wizualne, a dzięki wideo na żądanie wybór filmów i programów jest bogaty i wygodny, jak nigdy dotąd. Za innowacyjne uważane są te produkty i usługi, których wcześniej nie było (25%), a także takie, które posiadają wiele użytecznych funkcji i są przyjazne (23%) lub łączą w sobie różne możliwości (17%).

„Opinie badanych potwierdzają, że kluczem do sukcesu w tej branży jest tworzenie innowacyjnych usług, które są coraz bardziej przyjazne, proste i pożyteczne oraz zachęcą konsumentów do dalszych poszukiwań nowych rozwiązań, ułatwiających ich codzienne życie. Klienci chętnie podążają za innowacją, dlatego na nią stawiamy i stale inwestujemy, aby te pozytywne zmiany stały się możliwe i dostępne dla coraz większej grupy konsumentów.” – ocenia Simon Boyd, prezes UPC Polska.

Przewaga ankietowanych ma pozytywne doświadczenia z zaawansowanymi technologiami i uważa, że czasem warto zmienić przyzwyczajenia. Według większości badanych innowacyjne produkty i usługi pozwalają zaoszczędzić, a co trzeci stwierdza wręcz, że są tańsze. Oszczędzamy nie tylko pieniądze, ale także coraz bardziej cenny dla nas czas. Wybierając innowacyjne produkty i usługi, w zdecydowanej większości zwycięża ciekawość (88%) i chęć spróbowania czegoś nowego, 79% ulega modzie i chce podążać za trendami, a wielu z nas chce pochwalić się nowinkami przed rodziną i znajomymi (64%).

Jako potencjalne bariery w korzystaniu z innowacji ankietowani wskazywali niewiedzę na temat korzyści, obawy przed zmianami oraz złe doświadczenia z przeszłości. Dla części konsumentów innowacje mogą być równoznaczne z czymś skomplikowanym, co łatwo popsuć. Jednocześnie badani wskazują, że grupę tę łatwo nakłonić do korzystania z nowoczesnych rozwiązań przez bardziej świadomych konsumentów – 71% uważa bowiem, że nie korzystają oni z nowoczesnych usług, bo nie znają nikogo, kto mógłby ich tego nauczyć.

Według nowej tablicy innowacyjności opublikowanej przez Komisję Europejską Polska plasuje się wśród grupy umiarkowanych innowatorów, poniżej średniej dla UE-27. Jednocześnie polski sektor kablowy jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się branż, udostępnia klientom nowoczesne usługi interaktywnej telewizji cyfrowej, szerokopasmowego Internetu i usługi telefoniczne. Już teraz ponad połowa z milionowej rzeszy klientów UPC korzysta z szerokopasmowego Internetu o prędkościach od 5 Mb/s do 120 Mb/s, 36% z usług telewizji cyfrowej i odsetek ten rośnie rok rocznie w tempie dwucyfrowym. Wyniki badania oraz doświadczenia UPC jako operatora kablowego i dostawcy usług cyfrowych potwierdzają otwarcie Polaków na innowacyjność. Tempo dochodzenia do poziomu bardziej rozwiniętych krajów może być przyspieszone poprzez konsolidację rozdrobnionej branży kablowej, tak aby móc osiągnąć skalę zwiększającą efektywność inwestycji i nawiązać równorzędną konkurencję z innymi graczami rynkowymi.

[1] Badanie przeprowadzone zostało na zlecenie UPC Polska, wiodącego dostawcy usług typu triple play: telewizja, Internet, telefon i wykonane przez firmę IQS&Quant na reprezentatywnej próbie 1000 dorosłych Polaków w dniach 9-10 grudnia 2010 r. Badanie realizowane było z wykorzystaniem metodologii CATI, czyli wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo.

źródło: UPC

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112