Wśród przebadanych 1075 osób w wieku powyżej 30 lat,
20,2% nie miała telefonu komórkowego.
Emporia przedstawia wyniki badania konsumenckiego,
w którym ankietowani wyjaśniają,
dlaczego nie używają telefonów komórkowych.
@@@reklama@@@
Zdecydowana większość respondentów przyznaje,
że wystarcza im telefon stacjonarny – uważa tak łącznie 95,3% z nich,
zaś ponad połowa (50,4%) uważa,
że dzwonienie z telefonów komórkowych jest zbyt drogie.
Badani przyznają także,
że nie lubią być nieustannie dostępni „pod telefonem” – zdecydowanie twierdzi tak 66,7%,
a umiarkowanie 9,7%.
Większość z nich (86,7%) nie widzi potrzeby korzystania z telefonu komórkowego.
Respondenci zwracają też uwagę na wady funkcjonalne większości telefonów komórkowych.
70% zgadza się z opinią,
że telefony komórkowe mają zbyt wiele skomplikowanych funkcji.
85,3% uważa,
że klawisze w telefonach są zbyt małe,
a 76,2% twierdzi,
że telefon komórkowy łatwo zgubić.
Prawie ośmiu na dziesięciu respondentów (78,6%) zgadza się z tezą,
że o telefonie komórkowym łatwo zapomnieć – np.
by zabrać go ze sobą wychodząc z domu…
Wyniki tego badania potwierdzają znany z obiegowych opinii fakt: większość oferowanych w sprzedaży telefonów jest zbyt skomplikowana dla przeciętnego konsumenta,
zaś brak wystarczająco rzetelnej informacji i wyjaśnień ze strony sprzedawców nie pomagają nieco starszym klientom w podjęciu decyzji o zakupie nowego telefonu.
źródło: emporia
@@@dt@@@
|