News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Firma ZTE ogłosiła wyniki finansowe za Q3 2011

27 października 2011 roku, Shenzen, Chiny – firma ZTE („ZTE”), wiodący dostawca sprzętu
telekomunikacyjnego i rozwiązań sieciowych, ogłosił, że przychód operacyjny po trzech
kwartałach 2011 roku wzrósł o 26,5% w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym.
W trzecim kwartale 2011 firma ZTE osiągnęła 4,9% udziału w globalnym rynku dostawców telefonów komórkowych zajmując czwarte miejsce (źródło: IDC), po Nokii, Samsungu i LG, wyprzedzając firmę Apple (źródło: Strategy Analytics). Wynik firmy ZTE za trzeci kwartał 2011 szacuje się na 18,5 mln sprzedanych słuchawek.

@@@reklama@@@

Przychód pochodzący ze sprzedaży terminali wzrósł o 53% w skali roku głównie dzięki zwiększonej ilości urządzeń CDMA, 3G, GSM i kart danych. Przychód związany z oprogramowaniem telekomunikacyjnym, usługami i innymi produktami osiągnął 28% wzrostu spowodowanego zwiększoną sumą sprzedaży telefonów i usług. Firma zanotowała również 15% wzrost w skali roku w przychodzie ze świadczenia usług łączności. Ten wynik jest przypisywany wzrostowi sprzedaży produktów ZTE, których funkcjonowanie oparte jest na przewodach elektrycznych, systemach telekomunikacji optycznej, sprzedaży krajowej sprzętu GSM/UMTS i sprzedaży międzynarodowej sprzętu CDMA.

TD-LTE staje się coraz popularniejsza na całym świecie dzięki temu, że ZTE umacniała jej status lidera przemysłu tego sektora podczas pierwszych trzech kwartałów 2011 roku. Ukazują to działania firmy na rynkach produktów najwyższej klasy, ze współpracą z Hutchinson (Szwecja), Softbank (Japonia) i operatorami w Indiach i Arabii Saudyjskiej na czele. Ponadto, ZTE rozwinęła stosunki partnerskie z operatorami międzynarodowymi takimi jak France Telecom i MTN Group w dziedzinie GSM/UMTS.
ZTE osiągnęła rekordowo wysoki udział w rynku obejmujący 12,5% w tym okresie, w dziedzinie PTN, co pozwoliło jej na utrzymanie pozycji lidera globalnego w wytwarzaniu produktów optycznych.
ZTE również osiągnęło 16,3% udział na rynku produktów wysokiej jakości pomiędzy Chińskimi operatorami telekomunikacji, co dało jej 3 miejsce w kraju. Ten awans przypisuje się wzrostowi w sprzedaży produktów ekskluzywnych takich jak M6000/T80000.

W pierwszych trzech kwartałach 2011 roku, sprzedaż telefonów ZTE nieustannie rosła, skutkując zajęciem przez ZTE 5 miejsca wśród producentów telefonów komórkowych na świecie. Sztandarowe produkty firmy takie jak the Blade, Skate i inne smatfony, umocniły pozycję marki ZTE. Na całym świecie zostało sprzedanych ponad 5 milionów telefonów Blade. Ośmielona sukcesem telefonu Blade, ZTE wprowadziła we wrześniu na rynek model The Skate, smartfon nowej generacji o ekranie mierzącym 4.3 cala. The Skate jest dostępny w Chinach, Hong Kongu i niektórych krajach europejskich.

Podczas ostatnich trzech miesięcy 2011 roku, ZTE będzie musiała zmierzyć się ze zmianami w polityce makroekonomicznej w Chinach i dużą dozą niepewności w gospodarce światowej. Firma skupi się na projektach mających na celu rozwój i ulepszenie sieci bezprzewodowych, które nie będą kolidowały ze strategiami szerokopasmowymi Chińskiego rządu. ZTE będzie również szukała okazji do sprawdzenia się w przemyśle ICT i na powiązanych z nim rynkach telefonicznych.

Ponadto, firma będzie starała się zrozumieć całkowicie wymagania klientów, cały czas pamiętając o podstawowym celu działać jakim jest utrzymanie stabilnego wzrostu.

Dla porównania wyniki finansowe firm konkurencyjnych: Nokia mimo uplasowania się na pierwszym miejscu pod względem udziału w rynku (27,1%) odnotowała spadek o 3,4% względem analogicznego okresu w roku 2010. LG Electronics zanotowało spadek udziałów w rynku względem wyniku za Q3 2010 o 25,7%. Z pierwszej trójki jedynie Samsung osiągnął lepszy wynik w porównaniu ze swoimi dokonaniami za taki sam okres w roku ubiegłym - wzrost udziałów w rynku o 23%. Piąty pod względem udziału w rynku Apple odnotował wynik lepszy od ubiegłorocznego o 21,3% (źródło: IDC).

źródło: ZTE

@@@dt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112