Od dziś w Telewizji Cyfrowej UPC pojawia się Strefa dla dzieci – specjalne miejsce,
stworzone z myślą o najmłodszych użytkownikach i ich rodzicach.
@@@reklama@@@
Telewizja to dla rodziców ważne narzędzie edukacyjne swoich dzieci.
Dzięki właściwemu doborowi programu i dopasowaniu go do kategorii wiekowej dziecka,
telewizja stanowi istotne wsparcie procesu nauczania.
Aby ułatwić rodzicom wybór programu z oferty dla najmłodszych widzów,
od 19 kwietnia w Telewizji Cyfrowej UPC dostępna jest Strefa dla dzieci.
Dzięki Strefie,
możliwy będzie jednoczesny podgląd wszystkich programów dziecięcych,
a młodzi użytkownicy cyfrowej usługi UPC i ich rodzice,
będą mogli w prosty sposób,
za pomocą pilota,
nawigować pomiędzy kanałami dziecięcymi i wybierać ulubiony program lub film.
W Strefie dla dzieci można znaleźć 11 kanałów dziecięcych i młodzieżowych,
które dostępne są w obydwu pakietach Telewizji Cyfrowej UPC.
Są to – w Pakiecie Select HD – MiniMini,
JimJam,
Cartoon Network,
Disney Channel,
Disney XD,
Jetix Play,
ZigZap/Hyper,
oraz dodatkowo 4 kanały dla abonentów Pakietu Max HD – Nickelodeon,
Da Vinci Learning,
Boomerang i Baby First TV.
Ze Strefy dla dzieci mogą korzystać wszyscy abonenci Telewizji Cyfrowej UPC.
Jeśli abonent nie ma aktualnie danego kanału w swoim pakiecie,
to będzie miał możliwość zamówienia wyższego pakietu za pomocą dekodera UPC Mediabox na kanale 15.
Strefa dla dzieci wraz z podglądem wszystkich dziecięcych stacji dostępna jest na kanale 663.
Kontrola rodzicielska
Jak wynika z badania opinii przeprowadzonego na zlecenie UPC,
Polacy chcą mieć wpływ na to,
jakie audycje oglądają ich dzieci – aż 43%[1] deklaruje potrzebę tego typu kontroli.
W UPC rodzice mogą sami zadecydować,
jakie programy i kanały będą oglądać ich dzieci poprzez zablokowanie dostępu hasłem PIN do wybranych audycji i stacji,
które są nieodpowiednie do wieku dziecka.
[1] Na podstawie raportu z badania „Portret polskiej rodziny w odbiciu szklanego ekranu,
czyli Polacy przed telewizorem”,
przeprowadzonego na zlecenie UPC Polska,
wśród respondentów panelu UPC Polska w Gfk Polonia,
w którym udział wzięła grupa 406 osób.
Badanie zrealizowano w terminie 20-24 listopada 2009 r.
źródło: UPC
@@@zbvt@@@
|