News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Vectra wybiera rozwiązanie Comarch BSS, aby skrócić czas uruchamiania nowych usług

Polski operator multi-play, Vectra, wybrał Comarch BSS jako główną platformę dla bilingu, zarządzania relacjami z klientem, portalu self care oraz automatyzacji pracy zespołów w terenie.

@@@reklama@@@

Większość operatorów kablowych działa obecnie w modelu multi-play a zarządzanie dużą liczbą produktów i usług oferowanych w pakietach, stanowi dla tej branży istotne wyzwanie. Dodatkowo duża liczba kanałów sprzedaży i obsługi klientów wymaga sprawnego zarządzania katalogiem produktów dostępnym dla różnych typów działań sprzedażowych - m.in. CSR, self care czy e-commerce.

- Konkurencja na rynku telekomunikacyjnym mobilizuje nas do skracania czasu wprowadzania nowych usług. Dlatego, z punktu widzenia technologii, tak istotne jest posiadanie platformy BSS nowej generacji. Ułatwia ona bowiem zwiększanie przewagi konkurencyjnej, dając możliwość dostarczania w krótkim czasie innowacyjnych, często spersonalizowanych usług. Jeśli zaś chodzi o biznesowy punkt widzenia, to wierzymy, że nowe rozwiązania pomogą nam podnosić jakość obsługi klienta. Pierwszy etap wdrożenia upewnił mnie, że rozwiązania Comarch spełnią oba nasze oczekiwania - techniczne i biznesowe. Dzięki nim staniemy się jeszcze mocniejszym graczem na rynku operatorów multi-play w Polsce – mówi Tomasz Żurański, Prezes Zarządu Vectra SA.

Rozpoczęte w Vectra wdrożenie obejmuje: Convergent Billing, Customer Management, Self Care, Central Product Manager, Billing Mediation oraz Field Service Management. Wszystkie te produkty wchodzą w skład nowoczesnej platformy Comarch BSS Suite, której najnowsza wersja została zaprezentowana klientom na początku tego roku.

Piotr Piątosa, Wiceprezes i Członek Zarządu, Dyrektor Sektora Telekomunikacji Comarch SA wyjaśnia: - Jednym z najbardziej zaawansowanych elementów wdrażanych w Vectra S.A. jest Comarch Central Product Manager, który ułatwia konfigurację ofert, dedykowanych konkretnym regionom lub kanałom sprzedaży. Definiowanie ofert w jednym miejscu pozwala na znaczne skrócenie procesu tworzenia nowych produktów oraz obniżenie kosztów. Dla tak wymagających klientów jak Vectra, ważne jest również posiadanie rozwiązania Business Process Management ułatwiającego elastyczną konfigurację procesów biznesowych, jak również ewentualne zmiany w konfiguracji w przyszłości.

źródło: Vectra

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112