Ponad 2 tysiące drużyn,
czyli 10 tysięcy uczestników zadeklarowało chęć udziału w V edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Internecie DialNet Masters.
Tylko w ciągu ostatniego tygodnia do serwisu dialnetmasters.pl zarejestrowało się prawie 4 tysiące nowych uczestników,
a to jeszcze nie koniec zapisów.
Na liczne prośby ze szkół – organizatorzy przedłużają termin rejestracji zespołów do 21 lutego br.
@@@reklama@@@
Olimpiada Wiedzy o Internecie DialNet Masters wystartowała już po raz piąty.
– Z roku na rok przyciąga ona coraz więcej uczestników.
Pozyskaliśmy nowych partnerów,
a formuła przedsięwzięcia stale się rozwija.
Należy podkreślić,
że pierwsza edycja turnieju miała lokalny,
dolnośląski charakter – mówi Robert Banasiak,
wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG.
– Dzisiaj DialNet Masters to ogólnokrajowe prestiżowe wydarzenie cieszące się olbrzymim zainteresowaniem – dodaje.
Łącznie w czterech poprzednich edycjach turnieju rywalizowało blisko 80 tysięcy uczestników ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z całego kraju.
Zwycięzcy wygrali cenne nagrody,
w tym wycieczki do Chin,
Doliny Krzemowej w Kalifornii,
Szwajcarii i Francji.
Na kolejnych etapach olimpiady zdobywali też cenne nagrody rzeczowe,
m.in.
iPody i laptopy.
W tegorocznej edycji DialNet Masters uczestnicy walczą o tytuł Mistrza Internetu i nagrodę główną – wycieczkę do ośrodka lotów kosmicznych im.
J.
F.
Kennedy'ego oraz Stacji Sił Powietrznych Cape Canaveral na Florydzie.
Bardzo duże zainteresowanie Olimpiadą,
liczne zapytania i prośby ze szkół z całej Polski oraz okres feryjny w kilku województwach spowodowały,
że organizatorzy postanowili przedłużyć termin rejestracji zespołów do 21 lutego (włącznie) 2011 r.
Organizatorem Olimpiady jest Telefonia DIALOG przy merytorycznym wsparciu takich instytucji jak: Polsko-Japońskiej Wyższa Szkoła Technik Komputerowych,
Politechnika Łódzka,
Cisco Networking Academy oraz Intel.
Po raz trzeci partnerem honorowym jest Urząd Komunikacji Elektronicznej.
Sponsorami V edycji DialNet Masters są Diallo – nowa telefonię komórkową,
Intel,
BroadSoft,
oraz iSpot Apple Premium Reseller.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli ESKA TV,
radio ESKA,
portal Onet.pl,
Wiadomości24.pl,
edukacjanet.pl,
niepelnosprawni.pl oraz magazyn komputerowy „CHIP” i magazyn „Integracja”.
źródło: Dialog
@@@zbvt@@@
|