2009-11-02
Rusza nowa odsłona hipnotyzującej kampanii reklamowej.
Pojawią się nowe spoty i gadżety internetowe.
@@@reklama@@@
W poniedziałek,
2 listopada br.
rozpoczyna się kolejna część kampanii reklamowej Netii promującej ofertę "Hipnotyzująca promocja”.
W nowych spotach będzie można zobaczyć Twarz Netii,
Tomasza Kota w nowych rolach.
Widzowie przekonają się,
jak i na kogo zadziałała hipnoza,
będąca głównym tematem pierwszej odsłony kampanii.
Nowe filmy będzie można zobaczyć w telewizji oraz kinach w całej Polsce.
Kampanię uzupełni również nowy spot radiowy.
Już wkrótce ze strony netia.pl będzie można ściągnąć wygaszacze ekranu z hipnotyzerem oraz program do tworzenia indywidualnych hipnotyzujących wiadomości dla swoich znajomych.
W ramach oferty „Hipnotyzująca promocja”,
wszyscy nowi i przedłużający umowy klienci - wybierając kontrakt na okres 24 miesięcy - przez pierwsze 6 miesięcy za internet zapłacą tylko 1 zł miesięcznie,
a za pakiet internet+telefon 2 zł miesięcznie.
Po tym okresie wysokość miesięcznego abonamentu wyniesie tyle,
ile we wcześniejszych promocjach.
W efekcie,
średni abonament za Szybki Internet Netii o prędkości 1 Mb/s,
przy zakupie w pakiecie z telefonem,
wyniesie zaledwie 37 zł.
Zaś średni miesięczny abonament za łącze o szybkości 8 Mb/s to tylko 59,50 zł.
Promocja dostępna jest we wszystkich technologiach,
w których usługi świadczy Netia.
Gamę usług można wciąż poszerzyć o Mobilny Internet,
na warunkach dotychczasowej promocji.
źródło: Netia
@@@zbvt@@@
|