News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Pół miliona klientów szerokopasmowego Internetu UPC


Rośnie liczba użytkowników Internetu UPC. Już 500 000 z ponad milionowego grona abonentów UPC Polska, wiodącego dostawcy potrójnej usługi telewizji, Internetu i telefonii korzysta z szerokopasmowego Internetu, w tym najszybszego na rynku UPC Fiber Power 120 Mb/s. Tym samym pół miliona klientów ma szybki i stabilny dostęp do całej gamy nowych aplikacji, filmów, interaktywnych gier i muzyki w sieci.

@@@reklama@@@

Obecnie portfolio internetowe UPC otwiera Fiber Power 5 Mb/s, który pozwala na płynne przeglądanie stron internetowych, odbieranie poczty i ściąganie plików. Dla bardziej wymagających operator oferuje 10 Mb/s, 25 Mb/s, 50 Mb/s, z kolei Fiber Power 120 to obecnie najszybsza na rynku prędkość pobierania danych z sieci, dostępna non-stop. Blisko 60% nowych abonentów wybiera łącza 25 Mb/s lub szybsze. Wielomilionowe inwestycje w unowocześnianie sieci i usług, UPC Polska przyczyniają się do rozwoju społeczeństwa cyfrowego i rynku usług szerokopasmowych, czyli jednego z najważniejszych kół napędowych nowoczesnej gospodarki.

„Obecnie czołowi operatorzy kablowi są liderami na rynku pod względem prędkości przesyłu danych. My już teraz realizujemy ambitne cele Agendy Cyfrowej UE, jednocześnie dzięki wysokim inwestycjom stymulujemy i wyznaczamy kierunki rozwoju dla całego sektora usług szerokopasmowych. Na rynkach, gdzie branża kablowa wprowadziła prędkości 120 Mb/s i wyższe, zwiększano także prędkości usług w innych technologiach, np. DSL. Ten proces jest już także widoczny w Polsce, z korzyścią dla rynku i klientów.” - powiedział Simon Boyd, Prezes Zarządu UPC Polska.

Już blisko 70% sieci UPC zostało unowocześnione do standardu EuroDocsis 3.0., a rekordowe tempo realizacji inwestycji sprawia, że do końca bieżącego roku UPC Fiber Power będzie dostępny wszędzie tam, gdzie UPC oferuje usługi internetowe. UPC jako jedyny operator na rynku, rozpoczął także proces systematycznego, automatycznego podnoszenia prędkości usług internetowych dotychczasowym abonentom, którzy od chwili podpisania umowy korzystali z usług o niezmienionych parametrach. Od początku roku proces objął ponad 200 000 klientów UPC, którzy w ramach dotychczasowej umowy mogą korzystać z szybszego Internetu.

Innowacyjne usługi, jakie oferuje UPC: telewizja cyfrowa z szeregiem funkcjonalności, takich jak nagrywanie, przewijanie zatrzymywanie telewizji na żywo, superszybki Internet i telefon z atrakcyjnymi taryfami m.in. umożliwiającymi nielimitowane połączenia w ramach abonamentu odpowiadają na zróżnicowane potrzeby użytkowników. UPC dąży do tego, by cyfrowy świat był otwarty i przyjazny dla każdego. Ma to swoje odzwierciedlenie w rosnącej liczbie sprzedanych usług, których na koniec II kwartału było ponad 1 707 000. Wynik ten jest także potwierdzeniem faktu, że coraz więcej klientów docenia możliwość zakupu kilku usług w pakiecie od tego samego dostawcy.

źródło: UPC

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112