News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Nokia planuje połączyć z Internetem kolejny miliard ludzi


Firma Nokia przedstawiła dziś strategię, której celem jest zapewnienie dostępu do Internetu kolejnemu miliardowi ludzi. Aby go zrealizować, firma planuje oferować na rynkach wschodzących zaawansowane,
a jednocześnie przystępne cenowo telefony komórkowe i dostosowane do lokalnej specyfiki usługi Ovi. Wykraczająca poza telefony idea „Connecting People” była motywem przewodnim dorocznego spotkania Nokia World oraz uzupełnieniem zaprezentowanej wczoraj nowej rodziny smartfonów i zaktualizowanych usług Ovi.

@@@reklama@@@

Mary McDowell, wiceprezes działu telefonów komórkowych z Nokia, podkreśliła podczas swojego przemówienia, że firma planuje utrzymać pozycję lidera w branży rozwiązań do komunikacji głosowej oraz transmisji danych dla szerokiego grona odbiorców. „Przechodząca do ery informacji grupa właścicieli telefonów komórkowych przewyższy liczebnie grupę posiadaczy komputerów” — powiedziała McDowell. „W sytuacji, gdy 80 procent populacji świata znajduje się w zasięgu masztów telefonii komórkowej, dla wielu z miliarda nowych użytkowników Internetu to telefon, a nie komputer, umożliwi pierwszy dostęp do usług online”.

Innowacje i odświeżona oferta – Nokia C3 Touch and Type
Niedługo po wprowadzeniu na rynek modelu X3 typu Touch and Type firma Nokia przedstawiła drugi telefon z ekranem dotykowym oraz tradycyjną klawiaturą — C3 Touch and Type. Ten przystępny cenowo, klasyczny model z serii S40 w obudowie ze stali nierdzewnej jest wyposażony w aparat fotograficzny o rozdzielczości 5 Mpix z lampą błyskową, odtwarzacz muzyczny i radio FM. Urządzenie obsługuje sieci 3G i WLAN, a także karty pamięci o pojemności do 32 GB. Telefon umożliwia szybki dostęp do wiadomości, poczty e-mail oraz aplikacji i gier z Ovi Sklepu. Urządzenie ma kosztować około 145 euro bez podatków i dopłat powinno trafić do sprzedaży w czwartym kwartale br.

McDowell podkreśliła również, że klienci z całego świata potrzebują nie tylko solidnych i przystępnych cenowo urządzeń, ale także aplikacji umożliwiających szybki, łatwy i niedrogi dostęp do potrzebnych informacji lokalnych oraz globalnych. „Na rynku tradycyjnych telefonów komórkowych coraz ważniejsze stają się nowe rodzaje usług oraz zaawansowane oprogramowanie kojarzone wcześniej wyłącznie ze smartfonami” — wyjaśniła. „Wprowadzamy usługi dostosowane do potrzeb odbiorców w zakresie łączności, dostępu do informacji oraz cen”.

Odpowiedź na większe zapotrzebowanie na informacje oraz usługi
Nokia odpowiada na zwiększony popyt na rynkach wschodzących, oferując rozwiązania — w tym usługi Ovi — które spełniają potrzeby tej grupy użytkowników. Ponadto firma oferuje szeroko zakrojone możliwości biznesowe programistom tworzącym oprogramowanie na platformę S40.

Ovi Mail
Większość użytkowników ponad 14 milionów kont poczty e‑mail aktywowanych w usłudze Ovi Mail pochodzi z rynków wschodzących. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy 60 procent kont zostało założonych przez mieszkańców południowo-wschodniego regionu Azji i Pacyfiku oraz Afryki. Obecnie ponad 77 procent użytkowników z Bliskiego Wschodu i Afryki loguje się do usługi Ovi Mail za pomocą telefonu Nokia, a nie komputera. Co więcej, 80 procent użytkowników usługi z całego świata łączy się ze swoimi skrzynkami pocztowymi za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Wersja beta przeglądarki Ovi Browser
Dzięki niedawnemu przejęciu spółki Novarra Nokia może udostępniać za pośrednictwem platformy Series 40 swoje usługi, zapewniając większej liczbie użytkowników z rynków wschodzących szerszy dostęp do możliwości Internetu. Wersja beta przeglądarki Ovi Browser pozwala przeglądać Internet za pomocą urządzeń S40 szybciej, taniej, prościej i w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Ovi Muzyka
Dzięki w pełni dostosowanym do potrzeb rynków lokalnych usługom muzycznym firma Nokia odnotowała najwyższe przychody ze sprzedaży muzyki cyfrowej między innymi w Brazylii, Meksyku i Indiach,
co potwierdzają dane firmy za 2009 rok w porównaniu z szacunkami federacji IFPI (International Federation of the Phonographic Industry). Obecna na 38 rynkach firma Nokia oferuje najbardziej globalne usługi muzyczne.

Ovi Sklep w urządzeniach Series 40
Ovi Sklep oferuje łatwe wyszukiwanie i dostęp do aplikacji użytkownikom setek milionów urządzeń Series 40, programistom zaś — atrakcyjne możliwości biznesowe. Największa na świecie platforma mobilna Series 40 pozwala tworzyć rentowne, dostosowane do potrzeb rynków lokalnych aplikacje. Firma Nokia niedawno rozszerzyła swój zasięg, udostępniając w pełni komercyjną wersję Ovi Sklepu w Chinach.

Udostępnianie usług konsumentom z rynków wschodzących
Najlepszymi przykładami rozwiązań dostosowywanych do potrzeb rynków wschodzących są Ovi Life Tools i Nokia Money. Pozytywnie wpływają na życie konsumentów, umożliwiając wyszukiwanie w Internecie informacji na temat edukacji, rozrywki, zdrowia, działalności biznesowej oraz rozwoju osobistego.

Narzędzia Ovi Life Tools mają ponad 4,7 miliona użytkowników w Indiach, Indonezji i Chinach.

Nokia Money umożliwia dostęp do podstawowych usług finansowych za pomocą telefonu komórkowego. Dzięki współpracy z instytucjami YES BANK i Obopay projekt pilotażowy firmy Nokia prowadzony w Pune, Indie, pod nazwą Mobile Money Services by YES BANK odniósł sukces, a usługa została wprowadzona na rynek komercyjny. Następnym krokiem na drodze do udostępnienia usługi w całym kraju jest wdrożenie jej w mieście Czandigarh.

źródło: Nokia

@@@dt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112