Telefon uległ zniszczeniu,
nie da się go naprawić,
został skradziony – co zrobić? Era wprowadza usługę,
która oferuje rozszerzoną gwarancję telefonu.
Dzięki temu rozwiązaniu klient będzie mógł wymienić aparat nieprzydatny do użycia z powodu nieprzewidzianych zdarzeń.
@@@reklama@@@
Usługa Bezpieczny telefon,
która zostanie wprowadzona od dnia 6 maja 2010 roku,
gwarantuje klientom natychmiastową pomoc w przypadku:
- zniszczenia aparatu niemożliwego do naprawienia – klient może otrzymać nowy aparat w cenie
specjalnej od 1 zł,
- uszkodzenia mechanicznego karty SIM – natychmiastowa wymiana karty SIM za 1 zł,
- naprawy telefonu w przypadku uszkodzeń oprogramowania oraz mechanicznych nieobjętych
gwarancją producenta lub po wygaśnięciu gwarancji – klient zapłaci jedynie 10% wartości kosztów
naprawy (minimum 35 zł),
- zgłoszonej na policji kradzieży telefonu wraz z kartą SIM – klient może kupić nowy telefon od 1 zł
oraz otrzyma nową kartę SIM za 1 zł,
- nieuprawnionego użycia – w przypadku kradzieży aparatu zwrot kosztów nieuprawnionego użycia na
terenie kraju.
Usługa Bezpieczny telefon została przygotowana z myślą o klientach prywatnych,
którzy będą podpisywać umowę z siecią Era lub aneks do trwającej już umowy z taryfą Nowa Era,
Nowa Jedyna i Era Relaks.
W ramach usługi abonenci mają prawo do skorzystania z oferty rozszerzonej gwarancji już po 4 miesiącach od aktywacji usługi.
Miesięczny koszt usługi wynosi od 5 złotych do 15 złotych,
w zależności od wybranej taryfy:
- Nowa Era 20: 5 zł brutto
- Nowa Era 40,
Nowa Era 60,
Nowa Era 80,
Nowa Jedyna: 10 zł brutto
- Nowa Era 100,
Nowa Era 120,
Nowa Era 200,
Era Relaks: 15 zł brutto
Równocześnie klienci mogą korzystać z usługi BeKaP,
która zapewni bezpieczeństwo danych zgromadzonych w telefonach – klienci Ery,
Ery Biznes,
Era MIX i Tak Tak mogą przechowywać zapasowe kopie kontaktów,
kalendarza i notatek na serwerze operatora.
źródło: Era
@@@dt@@@
|