News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Alcatel-Lucent przedstawia swoje rozwiązanie do mobilnej dystrybucji reklam


Nowe rozwiązanie Optism™ Mobile Advertising Solution umożliwia skuteczny marketing za zgodą abonentów oraz ułatwia współpracę między operatorami telefonii komórkowej i reklamodawcami.

@@@reklama@@@

Alcatel-Lucent przedstawił swoje rozwiązanie do mobilnej dystrybucji reklam — Optism™ Mobile Advertising Solution. Jest to nowy, wyjątkowy system, który umożliwia operatorom sieci komórkowych tworzenie przestrzeni reklamowej oraz zapewnia reklamodawcom łatwy dostęp do zainteresowanych odbiorców o określonym profilu. Rozwiązanie Optism™ pozwala operatorom opracowywać nowe modele biznesowe i oferować abonentom bardziej spersonalizowane treści. Ponadto umożliwia reklamodawcom dotarcie do szerszego grona odbiorców w wielu sieciach, o bardziej konkretnych zainteresowaniach, za pośrednictwem efektywnego marketingu mobilnego prowadzonego za zgodą abonentów i z uwzględnieniem ich preferencji. Taka funkcjonalność jest czymś wyjątkowym w branży.

Ważnym elementem rozwiązania Optism™ jest jego moduł planowania mediów, który pośredniczy w kontaktach między operatorami i reklamodawcami, znacznie upraszczając proces sprzedaży zagregowanej przestrzeni reklamowej operatorów. W szczególności umożliwia on współpracę wielu doświadczonych specjalistów w dziedzinie reklamy i mobilnego marketingu w celu nawiązywanie kontaktów handlowych z markami i agencjami o zasięgu globalnym. W ten sposób powstaje ekosystem ułatwiający sprzedaż zagregowanej przestrzeni reklamowej wielu operatorów komórkowych.

„Najbardziej poszukiwane są reklamy wyświetlane za zgodą użytkowników z uwzględnieniem ich wyraźnych preferencji. Aby można było w pełni wykorzystać sieć mobilną jako kanał marketingowy, musi on działać na wielką skalę” — powiedział David Kyffin, dyrektor ds. zwrotu z inwestycji i marketingu bezpośredniego (Global Chief ROI and Direct Marketing Officer) w firmie Mediacom, która wchodzi w skład grupy WPP. „Klienci coraz częściej pytają o duże kampanie reklamowe obejmujące wiele regionów. Model operacyjny Alcatela-Lucenta i dostęp do wielu operatorów telefonii komórkowej to duży krok naprzód w kierunku spełnienia tych wymagań”.

Sercem rozwiązania jest skalowalna, udostępniana w hostingu platforma reklamowa, która zmniejsza inwestycyjną barierę wejścia dla operatorów i w łatwy sposób łączy ich bezpośrednio z reklamodawcami. Wykraczając poza funkcje czysto techniczne, platforma ta pomaga operatorom w wejściu na rynek reklamowy, a reklamodawcom ułatwia kupowanie przestrzeni i zarządzanie kampaniami. Rozwiązanie wprowadza innowacyjny, oparty na podziale przychodów model biznesowy, co umacnia pozycję operatorów w ekosystemie. Wysyłając reklamy do telefonów komórkowych abonentów za ich zgodą i z uwzględnieniem ich preferencji, operatorzy umożliwiają im stały kontakt z ulubionymi markami za pomocą odpowiednich, atrakcyjnych form interaktywnych dostosowanych do ich zainteresowań i stylów życia. Mogą to być na przykład rabaty na produkty i usługi.

Alcatel-Lucent umożliwia operatorom telefonii komórkowej, takim jak Orange Austria, łączenie swoich abonentów z interesującymi ich markami wraz z dostępem do informacji i ofert. „Dzięki współpracy z Alcatelem-Lucentem możemy zagwarantować abonentom, że reklamy będą odpowiadać ich zainteresowaniom, a jednocześnie zwiększyć nasze przychody bez dodatkowego komplikowania działalności” — powiedział Juergen Pillinger, starszy specjalista ds. rozwoju w dziale reklamy firmy Orange Austria. „Rozwiązanie Optism™ Mobile Advertising Solution umożliwia nam wysyłanie ukierunkowanych reklam, jakie abonenci chcą otrzymywać, a jednocześnie oferowanie markom i agencjom reklamowym efektywnego kanału marketingowego”.

Rozwiązanie Optism™ Mobile Advertising Solution wpisuje się w strategię Application Enablement Alcatela-Lucenta. Pomaga operatorom w bezpiecznym wykorzystaniu ważnego atutu — komórkowej przestrzeni reklamowej - umożliwiając tworzenie nowych usług i dodatkowych strumieni przychodów. Łączy możliwości operatorów sieci komórkowych z szybkością i innowacyjnością Internetu i zapewnia użytkownikom oraz przedsiębiorstwom bogatsze i bezpieczniejsze możliwości korzystania z aplikacji webowych.

„Fragmentacja i brak skali hamowały rozwój mobilnej reklamy, zniechęcały reklamodawców i spowalniały wzrost" — powiedział Eden Zoller, główny analityk w firmie Ovum Consumer Practice. „Całościowe podejście Alcatela-Lucenta ma na celu rozwiązanie tych problemów; jest więc krokiem we właściwym kierunku”.

„Operatorzy sieci komórkowych mogą odegrać ważną rolę w rozwoju mobilnej reklamy” — powiedział Thomas Labarthe, wiceprezes ds. reklamy mobilnej w firmie Alcatel-Lucent. „Nasze rozwiązanie uwalnia ten potencjał i stanowi atrakcyjną propozycję dla operatorów, reklamodawców i przede wszystkim abonentów”.

Alcatel-Lucent odgrywa coraz ważniejszą rolę w obszarze mobilnej reklamy i mobilnego marketingu. Jest jednym z najważniejszych i najaktywniejszych członków stowarzyszenia Mobile Marketing Association (MMA), o czym poinformowano 15 lutego 2010 r. na targach Mobile World Congress w Barcelonie.

źródło: Alcatel-Lucent 

@@@dt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112