News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Nowoczesny pakiet usług IP dla biznesu w ofercie DIALOGu

i-Firma, i-Centralka oraz i-Konferencja – to trzy nowe usługi z pakietu IP dla biznesu oferowane przez DIALOG w oparciu o wdrożoną, najnowocześniejszą platformę usługową SoftSwitch klasy 5.0. W drugim kwartale roku operator planuje wprowadzenie kolejnego produktu biznesowego: i-Biuro.

@@@reklama@@@

– Dostęp on-line przez całą dobę do zasobów własnej firmy, niezawodność działania usługi, utrzymywanie sprawności sprzętu przez DIALOG, dzięki czemu firmy mogą zrezygnować z nocnych dyżurów służb technicznych, nowe rozwiązania sprzętowe i łatwość integracji z innymi systemami – to tylko wybrane korzyści naszej nowej oferty dla biznesu – podkreśla Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG S.A. – Zależy nam, aby zapewnić klientom najnowocześniejszy portfel produktów, które umożliwią im skupienie się na podstawowej działalności biznesowej – dodaje.

Nowe propozycje DIALOGu pozwalają klientom ograniczyć nakłady na sprzęt IT, ponieważ działają one „wirtualnie” na sprzęcie operatora (Klient konfiguruje je on-line poprzez dedykowany portal www) i są w pełni skalowalne.

i-Firma to nowy produkt głosowy a zarazem plan taryfowy z Liniami IP oraz Trunkami IP. W ramach tej taryfy można także uruchomić usługę i-Centralka, czyli wirtualną centralkę abonencką.

Linie IP umożliwiają przedsiębiorstwu konfigurację usługi głosowej zgodnie z oczekiwaniami Klienta oraz korzystanie z dowolnej liczby numerów za pośrednictwem telefonów analogowych lub IP.
Trunk IP to łącze do wszelkiego rodzaju centralek abonenckich z definiowaną liczbą równoległych połączeń oraz zakresem numeracji DDI. Każdy z tych dostępów może być konfigurowany on-line w zakresie usług dodatkowych przez dedykowany portal www, co pozwala na elastyczne zarządzanie polityką telekomunikacyjną w firmie.

Usługa i-Centralka pozwala natomiast na zgrupowanie wszystkich łączy w firmie w celu stworzenia jednolitej i zarządzanej centralnie sieci firmowej. Dzięki niej Klienci mogą korzystać z nowoczesnych usług pracy grupowej, takich jak m.in. plan numeracji skróconej, możliwość rezerwacji połączenia do zajętego numeru czy możliwości zdefiniowania jednego numeru dla wszystkich połączeń wychodzących poza firmę. Istnieje także możliwość tworzenia wewnętrznych grup obsługi poprzedzonych systemem automatycznych zapowiedzi głosowych Rozszerzeniem oferty i-Centralka są usługi pracy zdalnej, takie jak równoległe dzwonienie, zdalne biuro oraz mobilne biuro. Pozwalają one na korzystanie z telefonu znajdującego się na biurku z każdego miejsca w kraju i na świecie przy wykorzystaniu dostępu do internetu.

i-Firma – jako nowoczesna usługa dla biznesu – świadczona jest w oparciu o platformę usługową klasy 5. Umożliwia ona świadczenie usług głosowych w technologii IP – przez łącza dostępowe. Wysoka jakość głosu, bezpieczeństwo i poufność prowadzonych rozmów, możliwość stworzenia jednolitej sieci firmowej bez konieczności inwestowania w osobne rozwiązania telekomunikacyjne – to tylko kilka zalet nowej oferty. Usługa ma na celu także optymalizację kosztów u samych abonentów, gdyż nowe usługi ograniczają rachunki za prąd, koszty kolokacji sprzętu, serwisu i utrzymania. Za tę część infrastruktury telekomunikacyjnej opłaty ponosi Telefonia DIALOG.

Kolejny nowy produkt DIALOGu to i-Konferencja, czyli otwarty mostek telekonferencyjny. Pozwala on na jednoczesne kontaktowanie się od kilku do kilkudziesięciu rozmówców z odległych miejsc. Usługa dostępna jest nie tylko dla abonentów DIALOGu, ale także dla klientów innych operatorów w kraju i na świecie, przy użyciu dedykowanych numerów dostępowych: 801 006 060 – dla połączeń z krajowych sieci stacjonarnych i 71 783 33 33 – dla połączeń z krajowych sieci komórkowych oraz z zagranicy. Aby skorzystać z usługi, wystarczy zarezerwować pokój konferencyjny.

źródło: Dialog

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112